Kunszt, tradycja i mistrzostwo - wystartowała kampania reklamowa Wawel


Kunszt, tradycja i mistrzostwo  - wystartowała kampania reklamowa Wawel
2011-11-18
9 listopada ruszyła kampania reklamowa firmy Wawel. Kampania będzie prowadzona w telewizji i ma charakter wizerunkowy.

Klimatyczny spot, utrzymany w czekoladowych barwach podkreśla najważniejsze atuty firmy Wawel – kunszt, tradycję i mistrzostwo w tworzeniu wyjątkowych słodyczy. Kampania prowadzona w telewizji potrwa do grudnia.

 

Spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych.

 

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja TBWA\PR.

 

 

 

 

Wawel SA to jeden z najstarszych i najbardziej znanych producentów słodyczy w Polsce, którego tradycje sięgają końca XIX wieku.  Firma specjalizuje się w produkcji wyrobów z ciemnej czekolady deserowej oraz czekoladek z nadzieniami. Najbardziej znane produkty w ofercie firmy to: Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, Michałki zamkowe, Michałki zamkowe Białe oraz Mieszanka Krakowska. Produkcja oparta jest o sprawdzone receptury, a wykorzystywane surowce są najwyższej jakości i poddawane szczegółowej kontroli. Wawel SA od kilku lat posiada certyfikowany System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001: 2000. Ponadto, dla zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego wyrobów, wdrożono system HACCP. Główna siedziba firmy mieści się w Krakowie. Od 1998 spółka notowana jest na GPW w Warszawie. W 2008 r. firma powołała fundację „Wawel z Rodziną”, której głównym celem jest wspieranie polskich rodzin, a także osób i instytucji, sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl