Kupując waterjeta zwróć uwagę na serwis
Kiedy kupicie już maszynę do cięcia wodą amerykańskiej korporacji OMAX, to oznacza początek długiej współpracy. OMAX bowiem nie kończy swojego zaangażowania na zaksięgowaniu wpłaty na konto za maszynę. Dopiero teraz zaczyna się wspólna droga tej amerykańskiej korporacji i posiadacza waterjeta.
Kiedy firma kupi maszynę do cięcia wodą, dostawca z reguły zachwala towar i … to koniec współpracy. Ewentualnie, jeśli zapłacisz, ktoś z tej firmy dokona niezbędnych napraw.
Tymczasem całkiem inaczej sprawa ta przedstawia się jeśli chodzi o OMAX – światowego lidera w produkcji urządzeń do cięcia wodą. Dla klienta OMAX, współpraca z tą firmą nie kończy się po zakupie maszyny. Wtedy ona się tak naprawdę dopiero zaczyna.
Dlaczego OMAX i jej przedstawiciel w Polsce – firma JetSystem oferują najlepsze wsparcie serwisowe na rynku urządzeń do cięcia wodą? Oto konkretne przykłady.
Siedmiu serwisantów firmy JetSystem w Elblągu jest do dyspozycji klientów, którzy zakupili urządzenie korporacji OMAX. Oznacza to, że praktycznie od momentu zgłoszenia usterki, po kilkunastu godzinach serwisant firmy JetSystem już zajmuje się Waszym waterjetem. Tego nie zapewnia żadna inna firma sprzedająca w Polsce urządzenia do cięcia wodą. Co więcej, według przeprowadzonych badań, 99 proc. klientów, którzy zakupili urządzenie OMAX, jest w pełni zadowolonych z pracy i szybkości reakcji serwisu firmy JetSystem!
Bezpłatne upgrade'y oprogramowania przez cały okres używalności
Gdy jest się posiadaczem centrum obróbczego JetMachining OMAX-a, dostaje się bezpłatne upgrade'y oprogramowania maszyny przez cały okres używalności waterjeta. Żadnych ukrytych opłat. Żadnych haczyków. Warto dodać, że teraz użytkownicy maszyn OMAX, dzięki najnowszemu dodatkowi do oprogramowania, mogą nie tylko ciąć różne elementy, ale również je grawerować!
Firma przygotowuje średnio dwa upgrade'y rocznie. Czasami jest to upgrade o dużym znaczeniu (ostatnio zmodernizowano model cięcia, czego efektem są krótsze czasy obróbki większości części). Innym razem upgrade dodaje funkcje na wniosek klientów i eliminuje kilka ukrytych błędów. Lecz zawsze jest to bezpłatne.
Szkolenie
OMAX oferuje pełen zakres szkoleń dotyczących obsługi i konserwacji waterjeta. Oznacza to, że poza organizowanymi szkoleniami w siedzibie JetSystem, klienci mogą skonsultować się z ekspertami w sprawie ewentualnych specjalnych potrzeb. Eksperci OMAX mogą również przyjechać do firmy klienta w celu wyszkolenia operatorów maszyn. Całe szkolenie ma charakter praktyczny, tak więc korzyści są pełne. Szkolenie obejmuje również konserwację wszystkich elementów – od pompy przez dyszę do stołu do cięcia.
Zarówno program Make jak i Layout zawierają specjalny raport dot. Wsparcia Technicznego, który można wysłać e-mailem (lub wydrukować i przesłać faksem), a który dostarcza przedstawicielom ds. obsługi klienta wszystkich informacji, jakich potrzebują w celu rozwiązania problemu klienta. Oznacza to, że eksperci OMAX nie marnują czasu klienta pytając o różne ustawienia – mogą od razu skoncentrować się na rozwiązaniu problemu, aby maszyna mogła wznowić pracę.
Części
Ponieważ abradżet wykorzystuje wodę pod ultra-wysokim ciśnieniem, elementy zużywają się i trzeba je zastępować nowymi. Klient zawsze oczekuje, że części te będą wysyłane w krótkim terminie. Lecz OMAX idzie dalej niż te oczekiwania: pomaga również w określeniu, jakie części zamienne klient powinien mieć pod ręką, tak aby nie tracić cennego czasu produkcji czekając na ich nadejście.
OIR – czyli więcej niż pomoc
Większość plików Pomocy, które towarzyszą oprogramowaniu, nie jest zbyt pomocna. Mają one tendencje do opisywania rzeczy oczywistych ("aby zapisać plik, wybierz 'Zapisz' z menu Plik") lub nie dostarczają informacji potrzebnych. Dlatego korporacja OMAX opracowała OIR. To więcej niż tylko plik Pomocy. Jest to zbiór podpowiedzi, zaawansowanych tematów, wyjaśnień każdej pojedynczej komendy w programach Layout i Make (oraz całym pozostałym oprogramowaniu OMAX) i definicji.
Czy zdają sobie Państwo sprawę, że gdyby OIR wydrukować, zajęłoby to ponad 1200 stron! Lecz wersja elektroniczna jest nawet lepsza – gdy sprawdza się jakiś temat, znajduje się odwołania do tematów pokrewnych i komendy pomocne w szybkim dotarciu do potrzebnych informacji.
Poza tym OIR cały czas się rozwija. Za każdym razem, gdy OMAX wypuszcza aktualizację oprogramowania, pojawia się również nowa wersja OIR. Eksperci OMAX cały czas pracują nad uwzględnieniem podpowiedzi od klientów, dokumentowaniem nowych komend, poprawianiem wyjaśnień i dodawaniem następnych informacji.
Z pewnością wiedzą Państwo jak ważny jest bezpłatny serwis po zakupie np. nowego samochodu. Czy ryzykowalibyście zakup nowego auta w firmie, która nie posiada serwisu na najwyższym poziomie? A teraz proszę sobie wyobrazić, że waterjet to również wydajnie pracujące urządzenie mechaniczne, gdzie części mogą się wysłużyć. Czy warto więc zaufać producentom i dystrybutorom, którzy nie zapewniają serwisu pozakupowego na najwyższym poziomie?
Więcej informacji:
Jetsystem
Ul. Niska 2
82-300 Elbląg
tel. 055 236 18 82
fax. 055 236 18 84
e-mail: info@jetsystem.pl