Kwarantanna to najlepszy czas na naukę
Krakowska agencja More Bananas startuje z kursem online z zakresu social media marketingu.
Będzie można się z niego dowiedzieć m.in. dlaczego warto prowadzić media społecznościowe, jaki jest współczesny konsument i jak tworzyć i dystrybuować treści. Wszystko pod hasłem: #KarmimyWiedzą.
Kurs prowadzi Anna Ledwoń-Blacha - co-founder i creative director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays, wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, ambasadorka DIMAQ.
Kurs Social Media Marketing jest skierowany do wszystkich osób, które chcą rozpocząć, poszerzyć lub uporządkować swoją wiedzę w zakresie social media. Mogą z niego skorzystać osoby prywatne pracujące w działach marketingu, influencerzy, freelancerzy, jak i przedsiębiorcy.
Kurs Social Media Marketing składa się z 25 lekcji (nagrań wideo) m.in.:
• czym są media społecznościowe i dlaczego warto je prowadzić,
• jaki jest współczesny konsument,
• strategia w mediach społecznościowych podstawą działań,
• siła rekomendacji,
• spójność i branding w social media,
• komunikacja w social media,
• content w social media i najbardziej popularne formaty treści,
• algorytmy w social media,
• planowanie i dystrybucja treści.
Każdy uczestnik kursu, po jego ukończeniu, otrzyma 15 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ.
Na kurs można zapisać się na stronie morebananas.pl/kursy. Koszt warsztatu zależy od pakietu, za wersję podstawową trzeba zapłacić 419 zł (379 zł w przedsprzedaży). Pakiet BANANA z indywidualnym szkoleniem po zakończeniu kursu oraz konsultacjami marketingowymi kosztuje 2599 zł (2399 zł w przedsprzedaży). Szczegółowe informacje o kursie są dostępne na fanpage'u More Bananas.
Specjalnie dla czytelników mamy kod rabatowy 10% na kurs Social Media Marketing. Użyj kodu #BananaMedia przy zakupie na stronie morebananas.pl/kursy. Kod jest aktywny do 1 maja.
---
More Bananas to krakowska agencja marketingowa. Jej specjalizacją są szeroko pojęte działania marketingowe. Klienci More Bananas korzystają z usług m.in. tworzenia strategii komunikacyjnej, performance marketingu, obsługi content marketingowej i social media, działań PR, czy usług graficznych oraz foto i wideo. W portfolio agencji znajdują się klienci z takich branż jak FMCG, HORECA oraz moda i uroda. Creative Owner More Bananas jest Anna Ledwoń – Blacha.
Nadesłał:
AgencjaMoreBananas
|