Laborka II, czyli jak zrealizować swój pomysł w Internecie?
Ruszyła druga edycja konkursu „Laborka” Wirtualnej Polski. Każdy, kto ma pomysł na projekt internetowy, może zgłaszać się do WP. Portal aktywizuje użytkowników Sieci, szuka talentów i potencjalnych partnerów biznesowych.
Wystartowała kolejna edycja konkursu „Laborka" Wirtualnej Polski. Do końca stycznia można zgłaszać do WP swoje pomysły na projekty internetowe. „Laborka" ma za zadanie pomóc użytkownikom Internetu w urzeczywistnieniu ich koncepcji na innowacje w Sieci.
Dobry pomysł to podstawa, ale doskonale wiemy, że niekiedy sam pomysł nie wystarczy - mówi Aleksandra Ciechomska, Dyrektor Pionu Business Development Wirtualnej Polski - Warto jest skorzystać z doświadczenia, możliwości technologicznych, osobowych, finansowych uznanego partnera. Wirtualna Polska, jako liczący się na rynku sieciowy gracz chętnie pomaga w realizacji ciekawych przedsięwzięć. Projekt WP pt. „Laborka" ma za zadanie wyłowić pasjonatów Sieci, ma zachęcić ich do aktywności i, przede wszystkim, pomóc im w realizacji stworzonych przez nich projektów.
Swoje pomysły w zakresie rozwiązań dla biznesu, projektów społecznościowych, multimedialnych, usług świadczonych za pośrednictwem Internetu oraz za pośrednictwem Internetu i sieci komórkowej, rozwiązań technologicznych, treści przeznaczonych do rozpowszechniania za pośrednictwem Sieci, projektów związanych z szeroko rozumianą rozrywką, nadsyłać można do WP za pośrednictwem specjalnego formularza zamieszczonego na stronie laborka.wp.pl do 31 stycznia 2009.
Główną nagrodą w konkursie jest 30 tysięcy złotych. Kolejne nagrody to 20 i 10 tysięcy złotych. Nagrodami dodatkowymi są staże lub zatrudnienie w Wirtualnej Polsce oraz możliwość współwdrażania projektów w portalu.
Do pierwszej edycji „Laborki" zgłoszono ponad 300 projektów, z których do kluczowego,
III etapu, przeszło 15 - mówi Magdalena Jarkowiec z Działu Projektów Internetowych Wirtualnej Polski - Wyłaniając zwycięzców braliśmy pod uwagę innowacyjność, wymagania technologiczne konieczne do wdrożenia pomysłu w życie, zapotrzebowanie rynkowe. Jeden z nagrodzonych projektów już na dniach ujrzy światło dzienne. Współpracujemy też z laureatami I odsłony konkursu.
Nadesłał:
ap
|