Lady in red
Jak ubrać się w wigilijny, czy sylwestrowy wieczór, aby kreacja wpisywała się w obowiązujące trendy? Czy lepszy będzie delikatny pudrowy, czy wyrazisty kolor? Czy cekiny i błyszczące tkaniny są demode?
Najsłynniejsi projektanci niedoścignieni w swojej kreatywności, co roku podsuwają nam swoje oryginalne pomysły na stylizacje wieczorowe.
Możemy potraktować je tylko jako inspirację, albo dosłownie i poszukiwać podobnych modeli. W tym sezonie obowiązuje jedna generalna zasada. Kreacja musi być kobieca i niezwykle seksowna. Większość propozycji stylistów to długie suknie z marszczeniami, albo mini sukienki. Wszystkie mocno dopasowane do kobiecej sylwetki.
Czerwień … i inne kolory
Intensywny, nasycony kolor opanował wybiegi podczas pokazów kolekcji na Jesień/Zimę 2010/2011. Styliści prezentowali przede wszystkim karminową czerwień i burgund. Poza nimi wyznacznikiem wyrafinowanej wieczorowej zmysłowości stał się kobalt i głęboki fiolet. Właśnie tych kolorów powinnyśmy szukać jeśli jeszcze „nie mamy co na siebie włożyć” w sylwestrową noc lub na świąteczną kolację przy świecach.
Jeśli zaś chcemy wyglądać szczególnie olśniewająco, możemy zdecydować się na super błyszczącą, brokatowo-cekinową kreację, lansowaną przez stylistów.
Na królewską czerwień oraz połyskujący metaliczny design postawił w tym sezonie m.in. duet Dolce & Gabbana. Magii karminu uległy też marki Lanvin i Givenchy promując total red look. Kobiecy seksapil także podkreślił tą barwą Oscar de la Renta. Jednak prawdziwy hołd kolorowi miłości złożył dom mody Valentino, którego niemal cała, jak zwykle zmysłowa i elegancka kolekcja była jedną wielką odmianą ognistej czerwieni. Pokazał niezwykle wysmakowane kreacje o zróżnicowanych długościach. Może więc warto pójść w tak piękne ślady i zdecydować się na ultra kobiecą karminową wieczorową suknię.
Wieczorowe detale
Dyktatorzy mody polubili tym sezonie asymetrię. Suknie z jednym ramiączkiem lub jednym rękawem pojawiały się na pokazach bardzo często. W tym przypadku, kusząco odsłonięte ramiona nie potrzebują żadnych dodatków.
W wieczorowej stylistyce znajdziemy podpięcia wykonane z różnych lśniących kamieni, drapowania i wiele błyszczących akcesoriów. Niezwykle modne są żaboty i falbany, dzięki którym można dodatkowo zatuszować mankamenty urody.
Złoto, srebro, które w dużych ilościach pojawiły się w jesiennych kolekcjach uznanych marek występują również w dodatkach. Należy zatem poszukiwać lśniących akcesoriów szczególnie w postaci torebki czy paska. Prezentowane na pokazach połączenie ponadczasowej czerni z czerwonymi dodatkami stanowić będzie też bardzo udany duet.
Akcesoria bazujące na najnowszych trendach w światowej stylistyce ma w swojej kolekcji firma BREMI (www.sklep.bremi.pl). Wśród propozycji tego producenta można znaleźć m.in. typowo wieczorowe paski i dodatki w przystępnych cenach. Brokatowe, błyszczące akcesoria z kolekcji firmy dodadzą blasku każdej kreacji. Pasek w lamparcie cętki da ubiorowi pazura, a szeroki z klamrą podkreśli talię osy, jak u Audrey Hepburn, jeśli wybierzemy sukienkę stylizowaną na lata 50-te.
Seksapil lat 50-tych
Rozkloszowane sukienki i spódniczki stylizowane na lata 50-te z umiejętnie zaakcentowaną talią i linią zmysłowo podkreślającą kobiecą figurę to jedna z wieczorowych propozycji tego sezonu dla Pań, które lubią klasykę. Znana z zmiłowania do prostoty i klasyki, Miuccia Prada zaprezentowała w tym roku kolekcję inspirowaną wczesnymi latami 60-tymi. Pokazała zarówno dopasowane, jak i rozkloszowane sukienki w stylistyce retro oraz eleganckie pantofelki z wydłużonymi noskami. Styl przenoszący nas do przeszłości podkreśliły także fryzury z tamtych lat i kocie okulary.
Salonowa tygrysica
W sezonie Jesień/Zima 2010/2011 mamy także wieczorowe projekty stylistów wykorzystujące kocie motywy. Lamparcie wzorki dla odważnych Pań pojawiają się w naturalnych kolorach. Cętkami możemy upstrzyć wszystko, od rękawiczek, po buty. Drapieżne nadruki można nosić albo w formie dodatków, albo zafundować sobie sukienkę w cętki i dobrać do niej czarne akcesoria. Popularny w tym sezonie zwierzęcy nadruk królował na wybiegach Dolce&Gabbana i Moschino. Tygrysi wzór pojawił się na sukienkach, płaszczach, torebkach, butach. W tym przypadku należy pamiętać o zasadzie mówiącej o tym, że wykorzystujemy tylko jeden element w tym kolorze.
Zabłyśnij…
Panie lubiące strojne kreacje będą w tym sezonie również usatysfakcjonowane, bo nosimy dziś też mocno błyszczące obcisłe sukienki, cekinowe lub w stylu rybiej łuski. Jeśli suknia uszyta jest ze srebrnej gładkiej tkaniny powinna być wykwintna, ale zarazem oszczędna w kroju.
Do rangi przeboju sezonu aspirują też wypukłe ornamenty i wytłaczane wzory na błyszczących tkaninach. Niczym babcine zasłony lub kapy, wzorzyste, haftowane złotą lub srebrną nicią tkaniny w tym sezonie są super trendy. Takie wzory zawładnęły kolekcją Christophera Decarnin oraz Balmain.
Koronka i tiul
Koronki nieobecne przez kilka sezonów powracają. Podobnie jak tiule i inne przeźroczystości. W tym roku projektanci dyktują niesamowicie subtelną linię, nawiązując do najbardziej kobiecych lat w modzie. Sukienki z tiulu z rozkloszowanym dołem i dopasowaną górą są lekkie i bardzo efektowne. Mamy też tiulowe wstawki nieśmiało wyglądające spod przeźroczystych tkanin, które przyciągają uwagę i pobudzają wyobraźnię.
Wybiegi niektórych projektantów kipiały wręcz od koronek. Stylizacje D&G były połączeniem estetyki Lolity i świadomej swojej seksualności, prowokującej kobiety. A jaka stylizacja stanie się Twoim udziałem?
O BREMI
Firma BREMI, która powstała w 1987 roku, specjalizuje się w produkcji pasków ze skóry naturalnej i wysokiej jakości skóry syntetycznej. W jej asortymencie znajduje się ponad pół tysiąca modeli damskich, męskich, młodzieżowych i dziecięcych pasków. Firma posiada w ofercie także kolekcję eleganckich torebek damskich ANIES ZEIGER, linię toreb lnianych oraz plecaków. Jakość oferowana przez BREMI została uznana i dwukrotnie nagrodzona złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Wyroby tej marki można nabyć w około 2000 sklepach i punktach handlowych na terenie całego kraju i zagranicą.
Dodatkowe informacje:
PRESTIGE PUBLIC RELATIONS
tel. 022 620 28 29
www.prestigepr.pl