Lambi Rewards – zbieraj i wygrywaj


Lambi Rewards – zbieraj i wygrywaj
2009-08-25
Już od sierpnia Metsä Tissue rozpoczyna długofalowy program lojalnościowy Lambi Rewards. Kampania jest kontynuacją akcji konsumenckiej „Zbieraj i wygrywaj z Lambi”. Każdy, kto kupi dowolne, promocyjne opakowanie produktów Lambi i zaloguje się na www.lambi.com wygrywa atrakcyjne nagrody.

Wystarczy kupić promocyjne opakowanie produktów Lambi z nadrukowanym po wewnętrznej stronie folii z tyłu opakowania unikatowym kodem oraz zalogować się na stronie www.lambi.com. Po wybraniu kraju zamieszkania należy zarejestrować się, a następnie wpisać kod.

W programie można wygrać super miękkie nagrody Lambi. Już za 4 punkty można otrzymać brelok Lambi, za 10 - miękką owieczkę Lambi, a za 30 maskotkę Lambi w rozmiarze XL. Każdy sam wybiera nagrodę, którą chce wygrać.

Zeszłoroczna akcja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem Klientów, dlatego w tym roku postanowiliśmy przygotować nową, bardziej nowoczesną edycję programu opartą na platformie internetowej. Każdy, kto weźmie udział w promocji może wygrać m.in. uwielbiane przez dzieci puszyste maskotki - owieczki Lambi" - mówi Anna Jackowicz, Lambi Brand Manager.

Promocja wsparta zostanie kampanią reklamową prowadzoną w telewizji. Spoty o długości 30 sekund emitowane będą w głównych stacjach TV. Dodatkowo promocja wsparta zostanie działaniami w Internecie oraz materiałami POS.

Metsä Tissue jest głównym dostawcą produktów higienicznych dla gospodarstw domowych i dużych konsumentów w Europie. Firma jest też największym na świecie dostawcą wyrobów papierowych do pieczenia i gotowania Jej marki to Lambi, Serla, Mola, Tento i Katrin. Metsä Tissue zatrudnia ok. 3600 osób w dziesięciu fabrykach w Finlandii, Niemczech, Polsce, na Słowacji i w Szwecji. Obroty Firmy przekraczają 800 mln euro. Metsä Tissue należy do grupy Metsäliitto.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl