"Lamparty 2013" dla Alior Banku


2013-05-24
Alior Bank kolejny raz zwyciężył w konkursie na najbardziej podziwianą kreację marki w bankowości, organizowanym przez TNS Polska oraz środowisko bankowe.
23 maja br. podczas XIII konferencji TNS Polska poświęconej branży finansowej zostały wręczone "Lamparty" – nagrody przyznawane za najbardziej efektywną kreację marek bankowych i ubezpieczeniowych. Już po raz trzeci działania marketingowe Alior Banku zostały ocenione najlepiej na rynku, kolejne miejsca zajęły odpowiednio PKO BP oraz ING Bank Śląski.

Ideą nagrody "Lamparty" jest wyróżnienie tych banków, które najskuteczniej i z sukcesem kreowały swoją markę w minionym roku. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzców na podstawie sondażu przeprowadzonego przez TNS Polska wyłącznie w środowisku bankowym. W celu zapewnienia transparentnych reguł wyłaniania zwycięzców, respondenci mogą oddawać głosy wyłącznie na instytucje, z którymi nie są związani stosunkiem pracy. 

Nadesłał:

United PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl