Lato Bez Vat? Zdecydowanie tak! Nowa akcja e-sklepu CzasNaButy.pl i platformy SerwerSMS.pl
Na pytanie kiedy jest najlepsza pora na kupno nowej pary butów odpowiedź jest jedna – ZAWSZE! Sklep internetowy CzasNaButy.pl od 1 lipca 2015 roku startuje z akcją „Lato Bez Vat”. Kampania realizowana jest za pomocą narzędzi marketingu SMS opracowanych przez Platformę SerwerSMS.pl.
„Krótkie wiadomości tekstowe jako narzędzie marketingu było i jest wykorzystywane przez rodzimych przedsiębiorców dość powszechnie. Przemawia za tym przede wszystkim jeden fakt – skuteczność SMS-ów. W ostatnim czasie marketerzy zaczęli wykorzystywać SMS-y nie tylko do standardowych kampanii sprzedażowych, ale także do nieszablonowych działań marketingowych. SMS-y na dobre zajęły miejsce jednego z najbardziej podstawowych narzędzi codziennej komunikacji. Z badań ekspertów wynika, że blisko 96 proc. Polaków korzysta z krótkich wiadomości tekstowych. przy pomocy nowoczesnych narzędzi marketingowych takich jak m.in. kampanie MMS, masowa wysyłka SMS-ów czy aplikacje mobilne możemy komunikować się z jedną i drugą grupą konsumentów, a w jaki sposób to uczynimy jest uzależnione jedynie od kreatywności marketerów i od celu jaki nam przyświeca” – komentuje Daniel Zawiliński, CMO platformy SerwerSMS.pl
Promocja kwotowa BEZ VAT 2015 uprawnia klientów do 23 proc. rabatu w sklepie CzasNaButy.pl. Akcja trwa od 01.07.2015 - 15.08.2015. Promocja dotyczy wyłącznie klientów detalicznych i obejmuje wszystkie, nieprzecenione produkty z letnich kategorii – tj. sandały, klapki, mokasyny, czółenka, baleriny. Aby skorzystać z promocji sklepu należy wpisać kod "BEZVATSMS" w polu "Kod rabatowy" podczas składania zamówienia. Promocja nie jest ograniczona kwotą minimalną.
„Lato to okres kiedy większość osób wdraża w życie swoje wakacyjne plany. Podczas urlopu - pomimo coraz większej świadomości technologicznej i szerokiego dostępu do internetu - nie każdy ma jednak możliwość na bieżąco śledzić swoje skrzynki pocztowe. Dzięki platformie SerwerSMS.pl jesteśmy w stanie docierać do szerokiej bazy naszych klientów niezależnie od czasu czy miejsca
w którym się znajdują. Dzięki temu traktujemy naszych klientów równo, z pełną świadomością, że informacje o przygotowanych przez nas akcjach rabatowych trafiają do każdego” – podsumowuje Marek Wawrzyczek, CEO CzasNaButy.pl
Nadesłał:
UnicornMedia
|