Lenovo rozszerza rodzinę komputerów ThinkPad Edge
W marcu firma Lenovo zaprezentowała zupełnie nową linię komputerów zaprojektowaną specjalnie dla średniego i małego biznesu – ThinkPad Edge. Wtedy na rynku pojawił się ThinkPad Edge 13’. Dziś rodzina komputerów Edge powiększa się o 2 nowe – ThinkPad Edge 14’ i ThinkPad Edge 15’.
Komputery ThinkPad Edge 14' i 15' zostały zoptymalizowane dla rynku SMB. Mają śmiały i profesjonalny wygląd, są smukłe i lekkie a jednocześnie zachowują wytrzymałość i niezawodność charakterystyczną dla marki ThinkPad.
Posiadają energooszczędne i bardzo wydajne procesory AMD lub Intel (do wyboru), wodoodporną klawiaturę, wszechstronną łączność oraz technologie ThinkVantage m.in. system ochrony danych APS, odzyskiwania systemu i danych Rescue and Recovery, Power Manager itp. Wyposażone są również w system Windows 7 Home Premium lub Windows 7 Professional.
Co wyróżnia ThinkPad Edge?
- Nowoczesna klawiatura - nowa klawiatura nadaje notebookowi prosty i atrakcyjny wygląd. Jej nowoczesność podkreślają jednolite czarne klawisze oraz brak wbudowanej klawiatury numerycznej. Klawisze funkcyjne zaprojektowane zostały od nowa, dzięki czemu użytkownicy mogą bardzo łatwo przechodzić do różnych funkcji m.in. multimedialnych. Inne, rzadko używane klawisze, takie jak System Request, zostały usunięte.
- Rozszerzony panel dotykowy - na dużym panelu wielodotykowym można wygodnie chwytać, powiększać, obracać i przewijać palcami. Do nawigacji wykorzystywać można zarówno panel dotykowy jak i Trackpoint umieszczony w dolnej części klawiatury.
- Ekspresyjne kolory - dostępne będą 3 kolory: czerń lśniąca lub matowa - jako tradycyjny kolor biznesowy, a dla klientów, którzy chcą się wyróżnić, dostępne będą notebooki ThinkPad Edge w wersji czerwonej lśniącej. Zewnętrzne powierzchnie notebooka otacza dodatkowo elegancki, srebrny pasek.
A ponadto:
- Doskonała wydajność dzięki energooszczędnym i wydajnym procesorom do wyboru: dwurdzeniowym AMD Turion oraz ultraniskonapięciowym Intel Core i3/i5
- Optymalizacja pod kątem systemu Windows 7 w ramach programu Lenovo Enhanced Experience
- Długi czas działania baterii - do 4,5 godziny
- Mobilność - waga do 2,49 kg
- Technologie łączności bezprzewodowej, w tym WiFi, Bluetooth oraz opcjonalne 3G (WWAN)
- Dosilony port USB, e-Sata, Czytik kart 7 w1, złącze HDMI, Sieć 10/100/1000
- Wyraźne rozmowy VoIP przy użyciu oprogramowania SkypeTM, głośników o wysokiej jakości dźwięku (HD audio), kamery o wysokiej rozdzielczości obrazu (2 Mpix) i światłoczułości (dzięki czemu uzyskujemy lepszy obraz nawet w bardzo słabych warunkach oświetleniowych), a także klawiszom do wyłączania mikrofonu i kamery
- Ekologiczne technologie. Notebooki te mają złoty status w rankingu Electronic Product Environmental Assessment Tool i spełniają wymagania Energy Star 5.0., EPEAT Gold oraz RoHS. Opakowanie notebooków Edge nie zawiera pianki i zastosowano w nim wiele materiałów recyklowanych w 100%, takich jak tworzywo termoplastyczne, trzcina cukrowa czy sorgo. Użyte atramenty nie zawierają toksyn.
Pełny serwis i obsługa techniczna
Lenovo oferuje wraz z nową serią ThinkPad Edge pełny zestaw elastycznych rozwiązań serwisowych i obsługi technicznej. Usługi marki Lenovo to scentralizowane rozwiązanie, zapewniające klientom i partnerom biznesowym minimalizację ryzyka oraz lepsze zabezpieczenie i skuteczność.
Usługi te obejmują:
- ThinkPad Protection - ochrona przed kosztami nieoczekiwanych napraw w razie wypadków i zalań
- Hard Disk Drive Retention - usługa, w ramach której klienci zatrzymują uszkodzony dysk twardy w trosce o bezpieczeństwo danych
Ceny i dostępność:
Notebooki ThinkPad Edge w wersji 14' i 15' są dostępne od czerwca za pośrednictwem Partnerów Biznesowych Lenovo. Cena notebooka 15 cali z procesorem Intel Core i3 zaczyna się od ok. 3000 PLN brutto.
O firmie Lenovo
Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) stawia sobie za cel tworzenie komputerów osobistych o wyjątkowych zaletach technicznych. Model biznesowy Lenovo opiera się na innowacyjności, skuteczności operacyjnej oraz zadowoleniu klientów, a także na inwestycjach na rynkach wschodzących. Od czasu przejęcia przez Grupę Lenovo działu komputerów osobistych IBM firma opracowuje, produkuje i sprzedaje niezawodne, wysokiej jakości, bezpieczne i łatwe w użyciu produkty techniczne i usługi na całym świecie. Lenovo ma duże ośrodki badawcze w Yamato w Japonii, Pekinie, Szanghaju i Shenzen w Chinach oraz w Raleigh w Południowej Karolinie (USA). Więcej informacji można uzyskać pod adresem www.lenovo.com.
Kontakt dla mediów: Monika KoniecznaAgencja 21monika.konieczna@agencja21.pltel. 22 511 13 80kom. 0 601 930 488ul. Brukselska 44a/403-973 Warszawawww.agencja21.pl
Nadesłał:
agencja21
|