Les Journées Particulières w Polsce: Dni otwarte Polmosu Żyrardów
15 - 16 czerwca 2013 – Światowy lider w produkcji dóbr luksusowych, Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) zrzesza prestiżowe marki wiodące w świecie mody, wyrobów skórzanych, napojów alkoholowych, perfum i kosmetyków, zegarków i biżuterii, a także detalicznej sprzedaży ekskluzywnej.
W dniach 15-16 czerwca 2013 roku z okazji drugiej edycji Les Journées Particulières - Dni Otwartych, ponad 40 producentów otworzyło dla publiczności drzwi swoich zakładów, pozwalając odkryć wiedzę i specyfikę pracy w Grupie LVMH, liczącej 100.000 pracowników. Dzięki temu wyjątkowemu wydarzeniu goście mieli okazję zajrzeć za kulisy produkcji luksusowych marek. W Polsce Belvedere Vodka otworzyła dla zwiedzających na co dzień niedostępne drzwi Polmosu Żyrardów, gdzie mogli oni odkryć, w jaki sposób tradycja i nowoczesność łączą się w produkcji Belvedere Vodka – jedynej polskiej marki należącej do koncernu LVMH.
Podczas wizyty goście mieli okazję poznać tajemnicę najwyższej jakości i wyjątkowego procesu produkcji, który wywodzi się z ponad 600-letniej tradycji polskiej wódki. Belvedere Vodka jest produkowana z polskiego Żyta Dańkowskiego, lokalnego zboża znanego
z bogatego i wyszukanego aromatu oraz wody artezyjskiej, pozyskiwanej z własnego źródła. Cztery razy destylowana, Belvedere Vodka nie tylko charakteryzuje się wspaniałym smakiem, ale także jest całkowicie wolna od sztucznych dodatków.
Wycieczka po zakładzie obejmowała prezentację Polmosu Żyrardów oraz historię produkcji wódki. Goście poznali procesy rektyfikacji i uzdatniania wody, odkryli metody maceracji – unikalnego sposobu wytwarzania wódek smakowych, który wykorzystuje wyłącznie w 100 % naturalne składniki oraz dowiedzieli się więcej o programach społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzonych przez Polmos Żyrardów. Szczególnie podkreślono działania związane z ochroną środowiska, które doprowadziły do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla aż o 30%.
Setki gości, odwiedzających zakład podczas Les Journées Particulières, opuściło fabrykę
z przekonaniem, że Belvedere Vodka to unikalne połączenie najlepszych składników, rygorystycznych procesów kontroli jakości oraz dumy z polskiego dziedzictwa.
O Belvedere Vodka:
Belvedere Vodka jest jedyną polską marką w grupie LVMH i jedną z niewielu marek uczestniczących w programie Les Journées Particulières poza Francją. Belvedere Vodka jest dziś symbolem międzynarodowego sukcesu polskiej luksusowej marki. Reprezentuje najwyższy poziom polskiej tradycji wytwarzania wódki. Produkowana wyłącznie
z najlepszego Żyta Dańkowskiego uprawianego w wybranych regionach Mazowsza, całkowicie wolna od dodatków, dopełniona wodą artezyjską, łączy ponad 600 lat doświadczenia w produkcji wódki z bezkompromisowym zobowiązaniem jakości
i dziedzictwa.
W tworzeniu marki Belvedere widać pasję i zamiłowanie do jakości i piękna, stąd nazwa marki „Belvedere”, która oznacza „beautiful to see”. Charakter i filozofię tego eksluzywnego alkoholu oddaje również estetyczne opakowanie najwyższej jakości, na którym widnieje wizerunek Pałacu Belwederskiego w Warszawie.
Belvedere jest synonimem luksusu, najlepszej zabawy i ekscytujących doznań. To trunek dla prawdziwych indywidualistów i koneserów nocnego życia. Nic dziwnego więc, że Belvedere Vodka serwowana jest w najlepszych klubach od Ameryki przez Europę aż po Azję. Jest ulubioną wódką światowych celebrytów i pojawia się zawsze tam, gdzie moda, muzyka
oraz splendor, m.in. w czasie Tygodni Mody w Paryżu, Londynie, Nowym Jorku i Mediolanie. Byli i obecni partnerzy oraz gwiazdy marki Belvedere Vodka to m.in. Lady Gaga, Beyonce, Usher, Duran Duran, Debbie Harry i Grace Jones.
Kontakt dla mediów:
WALK PR: Kamila Papis
kamila.papis@walk.pl, kom.: +48 519 063 490
Nadesłał:
WalkPR
|