Leszno pod skrzydłami żużlowej husarii i sponsora


Leszno pod skrzydłami żużlowej husarii i sponsora
2009-07-09
Fani „czarnego sportu”, którzy w dniach 16-18 lipca wybiorą się do Leszna na najważniejszy tegoroczny występ polskiej drużyny, mogą liczyć na wyjątkowe i niepowtarzalne atrakcje przygotowane przez Nice Polska - głównego sponsora żużlowej reprezentacji Polski.

W miasteczku kibica zlokalizowanym w alejce prowadzącej do Stadionu im. Alfreda Smoczyka znajdować się będzie stoisko Nice. Odwiedzający będą mieli możliwość zapoznać się z ofertą produktową sponsora, który zaprezentuje ją specjalnie przygotowanym mobilnym centrum wystawienniczym.  

Jedną z ciekawszych atrakcji przygotowanych dla fanów żużla będzie konkurs na najefektowniejszy strój kibica żużlowej reprezentacji Polski. Każdy, kto będzie chciał wziąć udział w konkursie będzie musiał zgłosić się do stoiska Nice i zrobić sobie zdjęcie. Atrakcja powinna być tym większa, że zdjęcia będą wykonywane na żużlowym motocyklu w towarzystwie zawodników sponsorowanych przez Nice. Sponsor zapowiada, że warto się postarać i być oryginalnym - do wygrania będą oficjalne gadżety kadry narodowej a najbardziej efektowne fotografie zostaną opublikowane w mediach, które sprawować będą patronat medialny nad żużlową reprezentacją Polski. Na stoisku będą także czekały przygotowane dla fanów atrakcyjne gadżety, a buzie najmłodszych fanów czarnego sportu zostaną wymalowane zgodnie z barwami narodowymi oraz logo sponsora. 

Akcja ta to pierwszy krok sponsora w przyjętym wspólnie z Polskim Związkiem Motorowym planie promocji żużlowej reprezentacji Polski. „Zależy nam na zaangażowaniu kibiców i stworzeniu wspaniałej atmosfery wokół tego wydarzenia" - mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska. „Gorąco zapraszam wszystkich fanów do odwiedzenia naszego stoiska w Lesznie!"

Nadesłał:

Nice Polska Sp. z o.o.
http://www.nice.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl