Letnia kampania Cukru Królewskiego


Letnia kampania Cukru Królewskiego
2012-07-17
W lipcu rusza letnia kampania Cukru Królewskiego. Jej celem będzie promocja cukru drobnego w kartonie z zakrętką, który ze względu na swoje opakowanie, idealnie sprawdza się w plenerze. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę, Internet oraz outdoor.

Bohaterami akcji promocyjnej będą cukier drobny biały i trzcinowy w kartonie z zakrętką.

Są to produkty, które znajdują zastosowanie nie tylko w kuchni (miarka i dozownik ułatwiają np. pieczenie), ale również podczas wszelkich letnich wyjazdów. Szczelne i trwałe opakowanie skutecznie chroni przed wilgocią i zapobiega rozsypywaniu, natomiast praktyczny dozownik pozwala odmierzyć potrzebną ilość cukru wprost z kartonu.

W ramach letniej kampanii zostanie wyemitowany spot reklamowy z cukrem drobnym białym i trzcinowym w roli głównej. Reklama ukazuje produkt Cukru Królewskiego w sytuacjach plenerowych, w których używanie tradycyjnego cukru jest trudne lub wręcz niemożliwe. Hasłem zwieńczającym obraz będzie „Żaden inny cukier nie jest tak słodki jak Królewski". Spot reklamowy pojawi się m.in. w TVP, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych skierowanych głównie do kobiet. Akcja promująca cukier drobny w kartonie z zakrętką obejmie również lokowanie produktów w kąciku kulinarnym Dzień Dobry TVN (emisje lipcowe), reklamę w prasie branżowej i kampanię w Internecie.  Dodatkowo kampania otrzyma silne wsparcie w postaci komunikacji billboardowej w wybranych miastach Polski.

Nadesłał:

Open Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl