Lew Leon i byss.pl zapraszają na specjalny konkurs


Lew Leon i byss.pl zapraszają na specjalny konkurs
2010-03-18
Agencja interaktywna byss.pl stworzyła kompleksową platformę promocyjną dla właściciela marki Leon, firmy Hortex. Nowa realizacja agencji związana jest z promocją, która wystartowała 15 marca bieżącego roku. Byss.pl wspiera również akcję Hortex w zakresie przygotowania kreacji do kampanii on-line.

Aby wziąć udział w zabawie, należy zarejestrować się na stronie www.wyspaleona.pl, a następnie wybrać zakładkę „Promocja”.

Konkurs polega na uzupełnianiu wirtualnego albumu  naklejkami, które uzyskuje się dzięki wprowadzaniu kodów z promocyjnych opakowań soków  Leon. Dla uczestników do wyboru są trzy albumy tematyczne: „Zwierzęta”, „Świat” oraz „Ja i moje ciało”. Poznawanie zasad promocji ułatwia animowane intro, która wyświetla się przy każdorazowymwejściu na stronę.

W konkursie Lwa Leona nagrody przyznawane są co 5 minut. Uczestnicy mogą zdobyć interesujące gry edukacyjne lub ciekawe encyklopedie wydawnictwa Siedmioróg. Codziennie do wygrania jest również nagroda specjalna – konsola Nintendo Wii, którą otrzyma uczestnik z największą liczbą punktów zdobytych na Wyspie Leona.

Ze względu na grupę celową, serwis promujący soki Leon utrzymany jest w stylistyce rysunkowej, tak lubianej przez najmłodszych użytkowników sieci. Udział w promocji uatrakcyjniają rozbudowane animacje przejść pomiędzy poszczególnymi sekcjami, dzięki którym dzieci poznają piękno i bogactwo Wyspy Leona.  –mówi Daniel Czapiewski, Dyrektor Strategiczny agencji byss.pl. Oprócz aspektu wizualnego, położyliśmy również duży nacisk na wygodną i przejrzystą nawigację, aby dodawanie naklejek było łatwą i przyjemną czynnością dla młodych użytkowników Internetu– dodaje Czapiewski.

Promocja Hortexu będzie wspierana kampanią ATL, na potrzeby której powstał również specjalny spot telewizyjny. Konkurs Lwa Leona potrwa do 31.05.2010.

Nadesłał:

klok

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl