Liberty Direct: jubileuszowa edycja akcji "Taksówka z fotelikiem"
Lublin to 10. miasto Polski, w którym Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczyna program „Taksówka z fotelikiem”.
Celem akcji, której towarzyszy 4-miesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukacja na temat odpowiedzialnego przewożenia najmłodszych.
Z okazji jubileuszu działania CSR zostały rozszerzone o nowe elementy: w taksówkach biorących udział w akcji znajdą się materiały edukacyjne poświęcone bezpiecznej podróży z dzieckiem w samochodzie, a na FanPage’u „Bezpieczny Mały Pasażer” na Facebooku ciekawe wskazówki i porady eksperckie dotyczące podróżowania z dziećmi. W ciągu 2 lat trwania programu Liberty Direct przekazała korporacjom z całej Polski ponad 600 fotelików do przewożenia dzieci.
Liberty Direct będzie informować o akcji na siatkach oraz naklejkach umieszczonych na taksówkach, a także na stronach internetowych: firmy, partnerów oraz patronów akcji.
W lubelskiej, 10. edycji programu, wezmą udział 4 korporacje (Halo Taxi, Radio Taxi Fart, Radio Taxi Piątka, Taxi Alfa – Siódemki), w których będzie można zamówić taksówkę z fotelikiem bez dodatkowych kosztów. Liberty Direct przekazała im ponad 70 fotelików, podstawek oraz kołysek dla dzieci w wieku od pół roku do 12 lat.
„Działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu stanowią ważny element strategii biznesowej Liberty Direct. „Taksówka z fotelikiem” to program, który od dwóch lat edukuje w zakresie bezpiecznej podróży z dzieckiem nawet na krótkich dystansach”. - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
”Nasze doświadczenia z poprzednich edycji programu pokazały, jak ważna jest edukacja w zakresie odpowiedzialnego podróżowania z dzieckiem w samochodzie. Rozszerzenie kampanii CSR o działania w jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych pozwala dotrzeć do młodych rodziców, którzy stanowią ważną grupę docelową akcji. Fanpage działa od niespełna miesiąca i zyskał już zainteresowanie prawie 1500 osób - wśród nich najliczniejszą grupę stanowią rodzice w wieku od 25-40 lat” – dodaje Marcin Andrzejczyk, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.
Programowi „Taksówka z fotelikiem” patronują Przemysłowy Instytut Motoryzacji „PIMOT” oraz Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Prezydent Miasta Lublin
Więcej informacji o programie „Taksówka z fotelikiem” można znaleźć na stronie internetowej Liberty Direct a także na Facebooku.
Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli w Polsce działających w systemie bezpośrednim - przez Internet i telefon. W 2009 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 87,4 mln PLN. Liczba Klientów firmy przekroczyła 140 tys. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. W rankingu firmy doradczej Hewitt Associates - Najlepszy Pracodawca 2010 – Liberty Direct zajęło drugie miejsce w kategorii małych i średnich firm w Polsce oraz znalazło się pierwszej dziesiątce Najlepszych Pracodawców Europy Środkowej i Wschodniej. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.
www.libertydirect.pl
Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną
z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 86 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji, Hiszpanii oraz Polsce.
www.libertymutual.com
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (KRBRD) jest organem doradczym Rady Ministrów w sprawach bezpieczeństwa ruchu drogowego. KRBRD określa kierunki i koordynuje działania administracji rządowej w sprawach bezpieczeństwa ruchu drogowego. Do zadań KRBRD w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego należy między innymi: proponowanie kierunków polityki państwa, opracowywanie programów poprawy brd, zlecanie badań naukowych, inicjowanie oraz opiniowanie aktów prawnych w dziedzinie brd, inicjowanie współpracy zagranicznej jak również działalności edukacyjno-informacyjnej, współpraca z organizacjami społecznymi i instytucjami pozarządowymi analizowanie i ocena podejmowanych działań.
Przemysłowy Instytut Motoryzacji "PIMOT" jest jednostką badawczo - rozwojową, obecną na polskim rynku motoryzacyjnym od ponad 35 lat. Przedmiotem działania Instytutu jest prowadzenie prac naukowo-badawczych i rozwojowych w zakresie problematyki przemysłu motoryzacyjnego. Do obszaru działania Instytutu w szczególności należą: badania dla potrzeb homologacji i certyfikacji pojazdów, zespołów i części, prace nad rozwojem i modernizacją wyrobów motoryzacyjnych, projektowanie i wykonawstwo prototypów zespołów i osprzętu oraz aparatury badawczej i stanowisk badawczych, działalność normalizacyjna i certyfikacyjna dla wyrobów motoryzacyjnych oraz organizacja konferencji naukowych i szkoleń. PIMOT jako jedyna jednostka badawcza w Polsce posiada wyposażenie do kompleksowych badań bezpieczeństwa pojazdów, w tym i badań dynamicznych. Instytut jest uprawniony do badań urządzeń zabezpieczających dla dzieci (fotelików) na zgodność z wymaganiami Regulaminu 44 EKG ONZ i Dyrektywy UE 77/541*2000/3/WE.
Nadesłał:
Liberty Direct
|