Liberty Direct promuje OC w nowej kampanii
Liberty Direct - ubezpieczyciel działający w systemie bezpośrednim - rozpoczął kampanię promującą ofertę ubezpieczeń OC. Koncepcja kampanii powstała w oparciu o wyniki zestawienia opracowanego przez Miesięcznik Ubezpieczeniowy, z którego wynika że OC w Liberty Direct jest średnio najniższe na rynku.
Kampania będzie prowadzona w internecie - na portalach ogólnoinformacyjnych, finansowych oraz ubezpieczeniowych.
„Miesięcznik Ubezpieczeniowy, na który powołujemy się w najnowszej kampanii, jest jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów zajmujących się tematyką ubezpieczeniową. W zestawieniu redakcja porównała oferty OC ponad 20 ubezpieczycieli, uwzględniając różne profile klientów oraz samochodów, w wyniku czego powstał przekrojowy i obiektywny obraz rynku. Tego typu statystyka najlepiej świadczy o tym, że oferowane przez nas ceny polis są bardzo korzystne" - komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. „Koncepcja kampanii wpisuje się w naszą strategię komunikacji, która opiera się na dwóch filarach: dobrej cenie polis i wysokiej jakości obsługi Klienta" - dodaje Karski.
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) jest obowiązkowe dla wszystkich posiadaczy samochodów w Polsce. Jego warunki są określone ustawowo i tym samym jednakowe u wszystkich ubezpieczycieli. Dlatego głównym kryterium przy wyborze OC przez Klientów jest cena. W Liberty Direct, oprócz atrakcyjnych warunków cenowych, OC wyróżniają także dodatkowe elementy oferty. W cenie ubezpieczenia Liberty Direct oferuje ubezpieczenie Mini Assistance, które obejmuje pomoc serwisową, w tym naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, holowanie pojazdu ubezpieczonego oraz poszkodowanego, a także Zieloną Kartę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez kierowcę poza granicami Polski, w krajach należących do Systemu Zielonej Karty. Gwarantuje ono wypłatę odszkodowania ofiarom wypadku pokrzywdzonym w wyniku zdarzenia, którego sprawcą był kierowca posiadający samochód ubezpieczony w Liberty Direct.
Zestawienie opracowane przez Miesięcznik Ubezpieczeniowy jest dostępne na: https://www.libertydirect.pl/doc/zestawienie_miesiecznik_ubezpieczeniowy.pdf .
Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli w Polsce działających w systemie bezpośrednim - przez Internet i telefon. W 2009 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 87,4 mln PLN. Liczba Klientów firmy przekroczyła 140 tys. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. W rankingu firmy doradczej Hewitt Associates - Najlepszy Pracodawca 2010 - Liberty Direct zajęło drugie miejsce w kategorii małych i średnich firm w Polsce oraz znalazło się pierwszej dziesiątce Najlepszych Pracodawców Europy Środkowej i Wschodniej. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.
www.libertydirect.pl
Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 86 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji, Hiszpanii oraz Polsce.
www.libertymutual.com
Nadesłał:
Liberty Direct
|