Liberty Direct rusza z kampanią wizerunkową


2012-10-08
Na jej potrzeby przygotowano trzy, 15-sec. telewizyjne spoty reklamowe podkreślające atrybuty marki: niskie ceny dla bezszkodowych kierowców oraz najwyższe standardy obsługi Klientów, zgodnie z którymi decyzja o wypłacie odszkodowania z AC zapada maksymalnie w ciągu 7 dni.
Z dotychczasowymi kreacjami kampanię łączy symbol Liberty Direct - Statua Wolności oraz hasło „Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie".

„Dla wielu Polaków samochód stanowi ważną część majątku. Wybierając Autocasco chcą mieć pewność, że w przypadku stłuczki, czy wypadku otrzymają całe należne odszkodowanie. To właśnie do nich chcemy dotrzeć z komunikatem, że w Liberty Direct oferujemy nie tylko niskie ceny, ale jesteśmy też sprawdzoną firmą w przypadku likwidacji szkód i dlatego mogą z całym przekonaniem ubezpieczyć u nas swój samochód – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Przekaz marketingowy opieramy na faktach: aż w 20% szkód odszkodowanie wypłacamy w ciągu 3-4 dni, a w przypadku ponad 80% szkód z AC decyzję o wypłacie o należnego odszkodowania podejmujemy w ciągu maksymalnie 7 dni. Tak krótkie terminy likwidacji są rzadkością na rynku” – dodaje Karski.

Spoty będą emitowane zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych takich jak Polsat, TVN, czy TVP oraz w kanałach tematycznych. Koncepcję i kreację spotów opracowała agencja DDB, produkcją zajął się Cut Cut, a zakupem mediów MPG.

Liberty Direct jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli na rynku. W I półroczu br. firma zebrała 135 mln zł składki przypisanej brutto osiągając 54-proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Na jej szybki rozwój największy wpływ ma rozwój sprzedaży w multiagencjach. Firma utrzymuje przy tym wysokie wyniki sprzedaży w kanałach directowych. Liberty Direct ubezpieczyło już blisko 400 tys. Klientów.

_________________________________________________________________________________
Liberty Direct to dynamicznie rozwijający się ubezpieczyciel oferujący polisy przez telefon, internet oraz multiagencje. W 2011 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 202,9 mln PLN. Firma ubezpieczyła już ponad 300 tys. pojazdów. Oferta Liberty Direct obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług zwłaszcza w zakresie likwidacji szkód. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual Insurance.
www.libertydirect.pl
Liberty Mutual Insurance jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 26 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 84 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual Insurance oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej  Liberty Mutual Insurance są ubezpieczenia komunikacyjne dla Klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie Klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual Insurance obecna jest w Portugalii, Irlandii, Turcji, Hiszpanii, Polsce, a także w Rosji. W sierpniu br. firma ogłosiła ponadto otwarcie oddziału w piątej prowincji Chin – Shandong, a we wrześniu przejęcie dwóch firm ubezpieczeniowych w Ekwadorze.
www.libertymutual.com

Nadesłał:

Liberty Direct

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl