Limitowana odsłona Żubrówki Bison Grass!
Znana i ceniona na całym świecie Żubrówka Bison Grass, od lipca dostępna jest w limitowanej odsłonie. Ta wyjątkowa edycja, podkreśla naturalny charakter legendarnej wódki, zapraszając jej wielbicieli do serca Puszczy Białowieskiej – miejsca pochodzenia Żubrówki.
Legenda Żubrówki wypływa wprost z natury, biorąc swój początek w ostępach Puszczy Białowieskiej - ostatniego dziewiczego lasu Europy. To właśnie tam rośnie unikalny skarb białowieskiej flory - trawa żubrowa, która stanowi źdźbło tajemnicy Żubrówki. Tej unikalnej roślinie od dawna przypisywano nadprzyrodzone właściwości - wierzono, m.in. że nadaje siłę żubra tym, którzy jej spróbują.
Tę fascynującą legendę odkrywa na nowo limitowana odsłona Żubrówki Bison Grass.
Projekt kreacji limitowanej edycji Żubrówki Bison Grass jest efektem prac studentów renomowanych uczelni artystycznych Polsce - Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, jak również najlepszych specjalistów
w zakresie grafiki. Spośród kilkunastu zaproponowanych grafik wizji artystycznych, kapituła złożona z osobowości świata sztuki kultury Podlasia: Elwira Horosz - projektantka mody, Jędrzej Dondziło - DJ DTEKK, organizator festiwalu Up to Date
w Białymstoku oraz Agnieszka Przedlacka w imieniu Roberto Skolmowskiego - dyrektora Opery i Filharmonii Podlaskiej, wyłoniła finałową grupę projektów. Spośród nich wybrany został ostatecznie najciekawszy i najbardziej oryginalny, będący zaproszeniem na wyprawę do miejsca powstania legendarnej wódki: samego serca tajemniczej i dzikiej Puszczy Białowieskiej.
Rytuał tworzenia Żubrówki zaczyna się od ręcznego zrywania trawy żubrowej w trudno dostępnych miejscach Puszczy Białowieskiej. Każde źdźbło jest następnie selekcjonowane
i suszone. Z odpowiednio przygotowanej trawy otrzymuje się ekstrakt, który zestawiany jest
z najwyższej jakości spirytusem. Oryginalna receptura zakłada wykorzystanie do produkcji Żubrówki wyłącznie krystalicznie czystej wody.
Żubrówka Bison Grass w limitowanej odsłonie dostępna jest w sprzedaży od lipca 2014 roku w opakowaniu 700 ml, w sugerowanej cenie ok. 34 zł.
O CEDC (www.cedc.com)
CEDC jest jednym z największych producentów wódki na świecie, utrzymującym pozycję lidera na wszystkich kluczowych rynkach: w Polsce, Rosji i na Węgrzech. Portfolio CEDC tworzą znane marki, jak: BOLS, Żubrówka, Absolwent i Soplica w Polsce; Zelyonaya Marka i Parliament w Rosji; oraz Royal Vodka na Węgrzech. Każda z tych marek jest liderem w swoim segmencie na wspomnianych rynkach. 5 lipca 2013 r., CEDC została przejęta przez spółkę zależną od Russian Standard Corporation, Roust Trading Limited.
Nadesłał:
FleishmanHillard
|