Link4 wykorzystuje rozwiązanie JAVARTu


2012-07-04
Aplikacja Kuguar zaprojektowana przez JAVART i wdrożona w firmie Link4 pozwala na ścisłą współpracę z Ośrodkiem Informacji Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (OI UFG).

W marcu 2011 roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny udostępnił Ubezpieczycielom narzędzie do weryfikacji szkód z polis OC i AC. Zakłady Ubezpieczeniowe zobowiązane są dostosować swoje systemy informatyczne do współpracy z Ośrodkiem Informacji Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (OI UFG). Po stronie Ubezpieczycieli powstaje konieczność zapewnienia odpowiedniej komunikacji z systemem UFG, w szczególności w zakresie dostarczenia i aktualizacji danych m.in.  polisach, zdarzeniach ubezpieczeniowych oraz odszkodowaniach.

Firma JAVART Sp. z o.o. zaprojektowała system wspierający proces wymiany informacji pomiędzy Zakładem Ubezpieczeniowym a OI UFG. Aplikacja obsługuje komunikaty dotyczące wszelkich zdarzeń wymagających rejestracji w systemie OI UFG. Narzędzie pozwala również na transformację danych do wymaganego przez UFG formatu XML.

Pytanie: Jakie korzyści dla firmy Link4 przynosi rozwiązanie JAVARTu? Jak nowy system wpływa na komunikację z OI UFG? 

 - Wdrożone przez JAVART narzędzie w znaczny sposób usprawnia proces dostarczania danych do Ośrodka Informacji Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Aplikacja umożliwia bezbłędne raportowanie do OI UFG, a także monitorowanie komunikacji zwrotnej z OI UFG. 

Architektura systemu Kuguar zapewnia prostą i szybką konfigurację dodatkowych procesów biznesowych. Narzędzie funkcjonuje jako aplikacja webowa, korzystająca z bazy danych zasilanej z systemów źródłowych Ubezpieczyciela. Rozwiązanie JAVARTu zostało zaprojektowane przy zastosowaniu silnika reguł i procesów biznesowych Drools Flow, z użyciem serwera aplikacji JBoss oraz technologii Spring, Wicket i Hibernate. Wdrożenie systemu u Ubezpieczyciela jest możliwe w bardzo krótkim czasie. 

JAVART powstał w 2000 roku i jest specjalistą w tworzeniu rozwiązań wspierających obsługę klienta oraz automatyzację procesów biznesowych w obszarach: CRM, Contact Center, e-commerce. Z usług firmy korzystają największe polskie przedsiębiorstwa telekomunikacyjne oraz instytucje finansowe. Łącząc najnowsze standardy technologiczne ze zrozumieniem potrzeb biznesowych klientów, JAVART tworzy światowej klasy rozwiązania IT: bezpieczne, stabilne i ergonomiczne.

Więcej informacji na www.javart.eu

 

Nadesłał:

JAVART

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl