Live Chat w Allegro
Największa platforma handlowa w polskim Internecie - Allegro uruchomia usługę Live Chat. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z pracownikami Obsługi Użytkownika serwisu.
Live Chat jest ważnym uzupełnieniem dotychczasowej formuły wsparcia Użytkowników, opartej na korespondencji e-mailowej. W pierwszej kolejności usługa ta będzie dedykowana Użytkownikom posiadającym status Super Sprzedawcy VIP.
Wprowadzone rozwiązanie jest bardzo intuicyjne i przypomina prowadzenie rozmowy przez zwykły komunikator internetowy, jak np. Gadu-Gadu. Nie wymaga jednak instalacji żadnego oprogramowania, a kontakt odbywa się przez specjalnie przygotowaną stronę WWW. Ponadto Live Chat ma dodatkowe opcje: zapisywanie, drukowanie i przesyłanie w postaci e-maila pełnej treści rozmowy.
Aplikacja LIVECHAT Contact Center została w pełni zintegrowana z już istniejącym w Allegro systemem obsługi Użytkowników. Dzięki temu Super Sprzedawca, który łączy się z konsultantem, jest automatycznie rozpoznawany. Istnieje także możliwość kontynuowania rozmowy drogą mailową, co odbywa się dzięki pełnej archiwizacji rozmów. Każdej z nich jest przypisany unikatowy numer, udostępniony także Użytkownikom, jako jeden ze sposobów identyfikacji prowadzonej wcześniej rozmowy.
Wprowadzenie usługi Live Chat przez Allegro.pl udowadnia jak ważny jest bezpłatny i natychmiastowy kontakt z konsultantem udzielającym odpowiedzi na pytania - mówi Szymon Klimczak, Dyrektor Marketingu w LIVECHAT Software S.A. - Komunikacja z Użytkownikami przez czat pozwoli zwiększyć efektywność oraz skrócić czas oczekiwania na rozwiązanie problemu - podkreśla.
„Wierzymy, że dzięki usłudze Live Chat będziemy w stanie jeszcze sprawniej rozwiązywać problemy naszych kluczowych klientów"- mówi Jakub Łacki z Allegro.pl. „Mamy nadzieję, że nasza propozycja umożliwi im dalszy rozwój działalności, prowadzonej w serwisach Grupy Allegro"- dodaje.
Wdrożenie Live Chata w Allegro jest kolejnym elementem współpracy między podmiotami należącymi do tego samego właściciela, południowoafrykańskiego koncernu Naspers.
Allegro.pl to największa platforma handlowa w Europie Środkowo-wschodniej. Serwis ten skupia ponad 10 milionów Użytkowników sprzedających i kupujących każdego dnia dziesiatki milionów przedmiotów. W chwili gdy czytasz ten tekst na stronie www.allegro.pl można znaleźć ponad 223 miliony przedmiotów. Nowych i używanych. Całkiem zwyczajnych, i bardzo niezwykłych.
LIVECHAT Software jest producentem oprogramowania komunikacyjnego dla klientów biznesowych wykorzystującego protokoły instant messaging (IM). Głównymi produktami spółki LIVECHAT Software jest oprogramowanie: GG Pro - komunikator internetowy dla biznesu, oraz LIVECHAT Contact Center- oprogramowanie live chat do obsługi klientów przez stronę internetową.
Spółka powstała w 2002 roku w odpowiedzi na potrzeby komunikacyjne przedsiębiorstw związane z rosnącą liczbą użytkowników Internetu. Od tego czasu tworzone przez LIVECHAT Software narzędzia maksymalizują satysfakcję klienta i obniżają koszty jego obsługi. Od 2006 roku produkty firmy dostępne są na rynku międzynarodowym.
LIVECHAT Software współpracuje z wiodącymi firmami na rynku marketingu elektronicznego, dzięki czemu oprogramowanie spółki oferowane jest poprzez sieć ponad 300 wyspecjalizowanych portali. Od lutego 2008 spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej GG Network S.A., producenta m.in. popularnego komunikatora Gadu-Gadu.
Nadesłał:
ap
|