Lody Bonano z godłem Złoty Laur Konsumenta 2015


2015-04-02
Charakterystyczne lodziarnie działające pod szyldem Lody Bonano, znane właściwie w całej Polsce ze sprzedaży kultowych już, lodowych „świderków” zostały docenione przez konsumentów.

Marka otrzymała prestiżowy tytuł Złoty Laur Konsumenta 2015 w kategorii lodziarnie. W ubiegłym roku jeden z jej produktów – deser Musek - został nagrodzony Laurem Klienta Odkrycie 2014.  

Laur Konsumenta / Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, w ramach którego wyłaniane są co roku najpopularniejsze produkty i usługi w swoich kategoriach. Popularność produktów badana jest na podstawie sondaży przeprowadzanych na grupie minimum 1000 respondentów.

- Nie ukrywam wielkiej satysfakcji, że lodziarnie naszej sieci znalazły się w tym prestiżowym gronie najpopularniejszych marek w Polsce. To dla nas powód do dumy. Oznacza, że stworzone 12 lat temu Lody Bonano systematycznie rosną w siłę i są nie tylko coraz bardziej rozpoznawalne przez klientów, dzięki gęstniejącej sieci nowych punktów gastronomicznych, ale również lubiane i modne – przyznaje Radosław Charubin, właściciel i twórca sieci.

Właściciel marki zaznacza, że cieszy się z zaufania, jakim firmę obdarzają konsumenci, lecz jednocześnie podkreśla, że tego typu nagrody dopingują cały zespół do jeszcze bardziej wytężonej pracy nad udoskonalaniem konceptu i rozwijaniem menu.

Firma prowadzi dwie własne lodziarnie, pozostałe punkty działają w ramach dynamicznie rozwijającej się franczyzy. W ubiegłym roku funkcjonowało 175 lokali pod jej szyldem. W tym roku lista wydłuży się o ponad 50 kolejnych. Co ciekawe, w ubiegłym roku otwarto pierwszą lodziarnię za granicą – w Chorwacji.  W tym roku Lody Bonano wystartują ponadto w Anglii i Belgii. Pierwsza lodziarnia powstała w 2003 roku w Białymstoku. W tej chwili to największa sieć franczyzowych lodziarni w Polsce.

 

Nadesłał:

publicum

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl