Logo marki Best Bakery w nowej odsłonie


Logo marki Best Bakery w nowej odsłonie
2014-04-09
Po modyfikacji firmowego logo oraz marki Lilly Planet, spółka Asunto Group wprowadza odświeżone logo marki Best Bakery, w której portfolio znajdują się wyroby piekarnicze świeże oraz mrożone, przeznaczone do częściowego lub pełnego wypieku.

Zmiany w systemie identyfikacji wizualnej firmy związane są z nową strategią marketingową, zakładającą otwarcie na współczesne trendy komunikacjiz rynkiem.

Lifting logo Best Bakery dotyczy typografii oraz kształtu graficznego. W obecnej postaci znak współgra w zakresie wzornictwa z aktualnymi projektami opakowań, które zostały opracowane dla wdrażanych na rynek nowych produktów. 

Forma graficzna logo została podkreślona łukiem, nadającym projektowi dynamicznego charakteru. Zachowana została dotychczasowa kolorystyka. Stonowane beżowo - brązowe barwy wzmagają efektywność wizualnego oddziaływania znaku i akcentują tradycję piekarniczą marki.

Modyfikacja logo w warstwie graficznej i liternictwie zapewni spójność elementów identyfikacji wizualnej Asunto Group.

Projekt logo marki Best Bakery przygotowała Agencja Reklamowa Sail.

W planach spółki znajduje się również odświeżenie serwisów internetowych poświęconych produktom i uslugom. 

Nadesłał:

Asunto Group Sp. z o.o.
http://bestbakery.eu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl