Lojalność w kieszeni


Lojalność w kieszeni
2015-06-23
Nie ilość, a jakość – to proste sformułowanie powinni sobie wziąć do serca wszyscy właściciele biznesów z różnych branż. Zdobycie jednego klienta zamiast dziesięciu, ale takiego który okaże przywiązanie i lojalność wobec danej marki, jest dużo bardziej wartościowe.

W świecie, w którym wiele marek oferuje zbliżone do siebie produkty i usługi, firmy muszą pomyśleć o tym jak przykuć uwagę partnerów biznesowych i skupić ją na sobie na dłużej. Najcenniejszy jest klient, który uważa daną działalność za taką, która spełnia jego oczekiwania. Nie możemy jednak liczyć na to, że ten stan będzie stały i niezmienny. Dlatego należy zadbać o zadowolenie klienta i utrzymanie z nim jak najlepszych stosunków. Jedną ze skuteczniejszych metod jest stworzenie systemu lojalnościowego.

Z każdą wizytą w innym sklepie nasz portfel staje się coraz grubszy? Jest to możliwe! Jednak nie puchnie on od pojawiających się w nim pieniędzy, a od kolejnych plastikowych kart do zbieraniu punktów promocyjnych. Można zgubić się w ich morzu i popaść w totalną dezorientację nie wiedząc czy uczestniczy się w danym programie czy też nie. Rozwiązaniem jest aplikacja mobilna!

Papierowe zniżki to relikt przeszłości – łatwo je zgubić, wypychają nasze kieszenie. Ich zdigitalizowana forma zamknięta na ekranie naszego smartfona jest o wiele wygodniejsza. Takiemu rozwiązaniu zaufał już m.in. taki gigant jak McDonald’s, który przyciąga nowych gości poprzez oferowanie im nowych promocji za pośrednictwem ich telefonów.

W podobny sposób działa Sqaulus - aplikacja katalogująca atrakcyjne zniżki na różne produkty i usługi. Produkt pozwala też na tworzenie systemów lojalnościowych, które opierają się na działaniach w tak przecież popularnych mediach społecznościowych. Chcąc uzyskać interesujące nas zniżki wystarczy udostępnić informację o ich otrzymaniu na naszym profilu. Tym samym trafia ona do całego grona nowych potencjalnych klientów, co stanowi darmowe źródło reklamy dla danej firmy.

Na świecie są już wdrażane takie rozwiązania, za przykład mogą posłużyć takie aplikacje, jak: Justtag czy Wrapp. Na ich tle Squalus wyróżnia się też możliwością wykorzystania technologii geolokalizacji – pozwala to m.in. na takie działania jak pobieranie rabatów poprzez najechanie aparatem smartfona na logo sklepu.

Wchodzimy w erę technologii mobilnych - nowe podejście do social media, sposobów projektowania reklam i budowania więzi z klientem to konieczne działania, jeśli chce się należycie funkcjonować na rynku. Dobrze, że pewne rozwiązania są już gotowe, które są w stanie przysłużyć się zarówno rozwojowi firmy, jak i zadowoleniu konsumenta.

Nadesłał:

squalus

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl