Lokalność i gaming: rusza nowa kampania wizerunkowa Bonarki


Lokalność i gaming: rusza nowa kampania wizerunkowa Bonarki
2020-03-05
Wiosna puka już do drzwi, a to znak, że niebawem pojawią się nowe kolekcje. Na tym jednak nie koniec nowości w Bonarce. Lokalność, dynamizm i niepowtarzalny klimat gier retro – to cechy nowej linii kreatywnej centrum. Częścią projektu jest oczywiście Małgorzata Kożuchowska – ambasadorka centrum.
Nadchodzi wiosna, czas na zmiany. Bonarka rusza z nową kampanią. Reklama wykorzystuje symbole Krakowa, hipsterską estetykę i tematykę life stylową. Całość tworzy dynamiczny i nowoczesny kolaż pełen kontekstów, emocji i zabawy. W nowej linii „idea krakowskiej ulicy" ewoluowała i została dopasowana do zmienionej estetyki.

Małgorzata Kożuchowska jest postacią centralną reklamy. Wciela się w postać mieszkanki Nowego Prądnika (dzielnica Krakowa), której pasją jest malarstwo. Warto zaznaczyć, że udział gwiazdy tego formatu w reklamie centrum handlowego jest czymś unikalnym w Krakowie, a nawet w Polsce. Kompozycję graficzną uzupełnia nowoprądnicki krajobraz. Przykład socrealistycznej architektury mieszkaniowej z charakterystycznymi wieżowcami.

Dopełnieniem części wizualnej jest hasło reklamy: NOWY PRĄDNIK MODY. Ta gra słowna ma kilka funkcji. Wprowadza lokalną narrację do kampanii i bawi. Nawiązuje także do bogatej oferty fashion centrum, co ma szczególnie duże znacznie w okresie pojawienia się wiosennych kolekcji. Bonarka to NOWY PRĄDNIK MODY, czyli miejsce, gdzie wszystkie ubraniowe zachcianki mogą zostać spełnione.

Wiosenna kampania Bonarki będzie widoczna m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym nowoczesnych rozwiązaniach typu digital citylight oraz dynamic backlight. Zupełną nowością w kampanii Bonarki jest stworzenie alternatywnego przekazu reklamowego wideo. Klipy nawiązują tematycznie do popularnych gier z czasów Atari i pierwszych komputerów. W wiosennej odsłonie Małgorzata Kożuchowska wciela się w bohaterkę Pac-Mana. Zbiera modowe okazje i ucieka przed passé trendami. Reklama będzie wyświetlana przed seansami w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino).

Potencjał krótkich materiałów video zostanie wykorzystany w dużej mierze w kampaniach digital. W Social Mediach (Facebook, Instagram, YouTube) zostanie zaprezentowana nowa strategia wizerunkowa wykorzystująca konwencję gamingową.

Nadesłał:

Lyrmed

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl