LOTOS ma program lojalnościowy!


LOTOS ma program lojalnościowy!
2008-02-10
LOTOS Paliwa, spółka w 100% zależna od Grupy LOTOS, uruchomiła 1 lutego br. program lojalnościowy Navigator. Jest on prowadzony na wszystkim stacjach własnych i partnerskich koncernu, co łącznie daje ponad 200 obiektów w całej Polsce.

Formuła programu polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw LOTOS specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród. Nagrody zostały wybrane z myślą o kierowcach i nie tylko. W trakcie trwania programu Navigator produkty będą eksponowane na każdej stacji za pomocą specjalnej ekspozycji.

Klient będzie miał możliwość bezpośrednio ocenić produkt pod względem jego jakości i atrakcyjności. Odbiór nagród odbywał się będzie bezpośrednio na stacjach, bez zamówień i czekania.

Niebawem zostanie uruchomiona intensywna ogólnopolska kampania reklamowa mająca pomóc we wprowadzeniu nowego programu na rynek.

- Start programu Navigator, to kolejny krok w uatrakcyjnieniu konkurencyjnej oferty sieci stacji LOTOS - podkreśla Hanka Krzyżańska, prezes LOTOS Paliw. - Wszystko co robimy, robimy z myślą o klientach  odwiedzających codziennie nasze stacje. Chcemy aby nasza oferta stale się rozwijała i przynosiła im miłe niespodzianki. Niedawno rozpoczęliśmy również sprzedaż wysokojakościowego paliwa Dynamic. Markową benzynę 98 i olej napędowy docenili zarówno pasjonaci motoryzacji, kierowcy dbających o swoje auta, jak również osoby lubiące dynamiczną jazdę.

Jak zdobyć nagrody

Aby zostać uczestnikiem programu Navigator należy dokonać zakupu paliw, lub jednego z premiowanych w programie produktów, wypełnić formularz zgłoszeniowy i odebrać kartę Navigator. Przy każdym premiowanym punktami zakupie na stacjach LOTOS, uzupełnia się swoje konto kolejnymi punktami. Punkty można otrzymać za zakupy oznaczonych produktów oraz paliwa:

1 punkt za zakup
10 litrów  paliwa LOTOS (przy płatności gotówką lub kartą płatniczą), lub 30 litrów  paliwa LOTOS (przy płatności kartą paliwową LOTOS Biznes, lub inną kartą paliwową akceptowaną przez stację paliw LOTOS)

2 punkty za zakup
10 litrów  paliwa LOTOS Dynamic (przy płatności gotówką lub kartą płatniczą), lub 30 litrów paliwa LOTOS Dynamic (przy płatności kartą paliwową LOTOS Biznes, lub inną kartą paliwową akceptowaną przez stację paliw LOTOS)

3 punkty za zakup
jednego opakowania oleju silnikowego - LOTOS MINERALNY, lub LOTOS DIESEL

5 punktów za zakup
jednego opakowania oleju silnikowego - LOTOS SEMISYNTETIC, lub LOTOS DIESEL SEMISYNTETIC

10 punktów za zakup
jednego opakowania oleju silnikowego - LOTOS ECONOMIC, lub LOTOS TRAFFIC, lub LOTOS TRAFFIC DIESEL, lub LOTOS TRAFFIC TURBODIESEL, lub LOTOS SYNTETIC, lub LOTOS RACE&RALLY

Dodatkowe punkty przyznawane są za wybrane produkty sklepowe, oznaczone logotypem Navigator.

Szczegółowe informacje na temat programu Nawigator znajdą Państwo na stronie http://www.lotosnavigator.pl/

W styczniu 2008 roku minęło dwanaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Wszystkie stacje koncernu oferują doskonałej jakości paliwo produkowane przez rafinerię Grupy LOTOS S.A. w Gdańsku. Stacje paliw LOTOS są dogodnie zlokalizowane w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl