Łucznik liderem w maszynach do szycia


Łucznik liderem w maszynach do szycia
2011-04-01
W 2010 roku kolejne 50 tysięcy miłośników szycia w Polsce zakupiło maszynę marki Łucznik. Na bardzo atrakcyjnym rynku domowych maszyn do szycia, legendarna polska marka Łucznik cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów.

Maszyny do szycia na dobre zadomowiły się w asortymencie „małego" AGD. Oferują je już wszystkie liczące się wyspecjalizowane sieci sprzedaży oferujące asortyment RTV/AGD. Maszyna stała się również stałą pozycją produktową w sieciach hipermarketów, pojawia się też coraz częściej w dyskontach spożywczych. Dostępność takiego urządzenia oraz jego przystępna cena (już od 300 zł) sprawia, że zakup maszyny do szycia jest łatwym krokiem do twórczego hobby i kolorowego świata szycia. Potwierdza to imponująca wartość rynku maszyn do szycia i owerloków, która w 2010 roku wyniosła 45,5 mln zł i zanotowała blisko 4% wzrost w porównaniu z rokiem 2009. Największy udział w tym rynku, zarówno pod względem wartościowym jak i ilościowym osiągnęła marka Łucznik.

- Wnikliwa analiza opinii i zachowań konsumentów, bezpośredni dialog z nimi oraz badania rynkowe ich postaw wobec marki Łucznik i szycia, pozwoliły nam stworzyć taką ofertę produktową, która idealnie wpisze się w podlegające zmianom trendy rynkowe i w pełni odpowie na oczekiwania zarówno osób już szyjących, jak i dopiero zaczynających szyć. Maszyna do szycia, tak jak kiedyś, staje się obowiązkowym sprzętem w naszych domach. Jednak teraz nie służy jedynie do drobnych przeróbek, czy szycia rzeczy, których brakuje na rynku. Dziś szycie na maszynie jest alternatywą dla masowej produkcji oferowanej przez sieciowe sklepy odzieżowe. Mottem marki Łucznik jest „Proste i modne szycie", czyli jak przy użyciu maszyny do szycia Łucznik w łatwy sposób być oryginalnym, modnym i wyjątkowym - mówi odpowiedzialny za sprzedaż i marketing marki Łucznik Remigiusz Chrzanowski - Wiceprezes Zarządu ASPA Electro, firmy wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej ASPA - właściciela legendarnej polskiej marki.

W ubiegłym roku sprzedano w Polsce 49 500 sztuk maszyn do szycia i owerloków marki Łucznik. Osiągnięty wynik stanowi blisko 60% wszystkich produktów tego typu sprzedanych w Polsce (51,7% w 2009 roku). Sprzedaż samych maszyn do szycia z logo Łucznika wzrosła o ponad 8% w odniesieniu do wyników z 2009 roku, a klienci częściej sięgają po maszyny droższe z przedziału 500-800 zł. Świadczy to o dużej świadomości własnych oczekiwań względem tego urządzenia oraz potrzebie posiadania bardziej zaawansowanych funkcji.
Zaczyna procentować budowana przez markę Łucznik komunikacja z rynkiem i konsumentami. Aktywne prowadzenie profilu społecznościowego, współpraca z autorami blogów o szyciu, organizacja warsztatów projektowania i szycia, angażowanie się w przedsięwzięcia modowe, własne wydawnictwa, merytoryczne wspieranie szkół średnich i wyższych o profilu projektowania, kroju i szycia, udział w projektach wspierania młodych talentów z dziedziny mody. To tylko najważniejsze z podejmowanych działań zmierzających do promocji szeroko rozumianej „Mody na szycie", która idealnie wpisuje się w aktualne ogólnoeuropejskie trendy konsumenckie, mówiące o docenianiu prostych życiowych przyjemności, którym można się oddawać w zaciszu domowym. Europejczycy na nowo odkrywają hobby, takie jak uprawianie ogródka, majsterkowanie czy właśnie szycie.

Maszyny Łucznik zdobywają również uznanie na rynkach europejskich. Blisko 6 tysięcy klientów z Czech, Słowacji, Bułgarii i Rumunii szyje od zeszłego roku na maszynach legendarnej polskiej marki. W tym roku maszyny Łucznika pojawią się również na Ukrainie i Białorusi.

Nadesłał:

Maszyny do szycia Łucznik
http://www.lucznik.info

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl