Ludzka twarz ERP, czyli nowa kampania UNIT4 TETA


2014-03-20
Obecnie nie istnieją obszary biznesowe, w których rozwiązania technologiczne nie zyskiwałyby na znaczeniu. Należy jednak pamiętać, że technologia ma w pierwszej kolejności służyć ludziom. Właśnie o tej zależności przypomina najnowsza kampania spółki UNIT4 TETA: “ERP zorientowany na ludzi”.

Polski rynek wręcz ugina się pod ciężarem systemów informatycznych przeznaczonych dla firm. Trudność pojawia się, kiedy szukamy kompleksowego rozwiązania zorientowanego na podniesienie efektywności pracy naszego zespołu i nasuwają się pytania: Czy system pozwala włączyć wszystkich, niezbędnych pracowników w procesy biznesowe? Czy w każdej chwili możemy dostosować go do zmieniających się procesów biznesowych w naszych działach? Czy jest on przyjazny dla użytkownika?

“ERP zorientowany na ludzi” to nowa kampania UNIT4 TETA, prezentująca rozwiązanie problemów i bolączek, z którymi spotykają się pracownicy firm z branż handlowej i usługowej, a przy okazji odpowiadająca na powyższe pytania. W kampanii zostaną m.in. poruszone problematyczne kwestie, związane z obsługą klientów przez przedstawicieli handlowych w terenie. Z drugiej strony, opisane zostaną powtarzające się przypadki, z którymi zmagają się sekretariaty i działy księgowości, starające się opanować chaos związany z napływającymi fakturami, zalegającymi płatnościami i przeciągającymi się w nieskończoność procesami decyzyjnymi.

“Chcieliśmy wychwycić największe wyzwania, z którymi stykają się pracownicy polskich przedsiębiorstw handlowych i usługowych. Zapewne wielu właścicieli, dyrektorów finansowych i dyrektorów sprzedaży zgodzi się ze mną, że równie ważne jak technologia, jest to, by pracownicy mogli skoncentrować się na strategicznych działaniach, wiedząc, że system zautomatyzuje ich bieżącą pracę.” - mówi Beata Szlachta, dyrektor marketingu w firmie UNIT4 TETA.

Przy okazji przytaczania sytuacji kłopotliwych, dowiemy się, jak dzięki nowoczesnemu rozwiązaniu TETA ERP zautomatyzować proces obiegu dokumentów, raportowania, sprzedaży i obsługi klientów. Wszystko po to, by zmniejszyć konieczność powtarzania nudnych i rutynowych czynności, na rzecz działań strategicznych.

Komunikacja obejmie prasę, Internet, w tym media społecznościowe, przygotowanie materiałów wideo oraz whitepaperów. Kampanie potrwa do czerwca 2014 roku. Za realizację odpowiedzialny jest wewnętrzny dział marketingu UNIT4 TETA.

Nadesłał:

LewisPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl