Luksja Rituals radzi, jak uwodzić


Luksja Rituals radzi, jak uwodzić
2008-08-11
Właśnie ukazał się kobiecy poradnik sygnowany przez Luksję Rituals. „Jak go skusić, czyli do czego mężczyźni podchodzą z ochotą?” to eksplozja pomysłów, które pomogą skusić Wybranego Mężczyznę i obudzić swoją kobiecość.

Właśnie ukazał się kobiecy poradnik sygnowany przez Luksję Rituals. „Jak go skusić, czyli do czego mężczyźni podchodzą z ochotą?” to eksplozja pomysłów, które pomogą skusić Wybranego Mężczyznę i obudzić swoją kobiecość.

Autorzy proponują cztery strategie kuszenia: hinduską pikanterię, japońską uległość, balijską radość i tajskie odprężenie. Każda nich to zbiór porad i pomysłów na to, jak skutecznie uwodzić, nie zapominając przy tym o sobie:

  • Pójdź na masaż, poczuj, jak z Twojego ciała ulatuje napięcie, a potem wypróbuj techniki masażu na twoim mężczyźnie – Twój dotyk znaczy dla niego bardzo wiele (tajskie odprężenie),
  • Zadbaj o swoje ciało – to twoja ważna broń w uwodzeniu (balijska radość),
  • Wślizgnij się z nim pod prysznic – możesz umyć mu plecy, a później zmysłowo namydlić całe ciało pobudzającym żelem Indian Spice. Taka zabawa jest niezawodnym sposobem na urozmaicenie szarych dni (hinduska pikanteria),
  • Zaproponuj wspólny wypad na sushi – nie przejmuj się kaloriami, w tym daniu jest ich bardzo niewiele (japońska uległość).

Poradnik został wydrukowany w limitowanym nakładzie 250 egzemplarzy, które trafią do dziennikarek pism kobiecych i liderek opinii. Elektroniczna wersja poradnika pojawi się także na stronie internetowej PZ Cussons Polska S.A. - producenta linii kosmetyków Luksja Rituals - pod adresem http://www.pzcussons.pl/Poradnik_uwodzenia.pdf Powstawanie poradnika rozpoczęliśmy od wyjątkowego kobiecego spotkania. Wraz z dziennikarkami magazynów i pism kobiecych, które wzięły udział w warsztatach zorganizowanych w restauracji Nei Fiori, poszukiwaliśmy odpowiedzi na pytanie ‘Do czego mężczyźni podchodzą z ochotą?’ – opowiada Anna Rogalska, szefowa działu marketingu PZ Cussons Polska S.A.

Wiadomości czerpaliśmy u źródła, czyli od mężczyzn, przedstawicieli różnych profesji – od lekarza, poprzez biznesmena, choreografa i sportowca, a na policjancie skończywszy. Panowie zdradzali, co na nich działa, a Panie zebrały zdobytą w ten sposób wiedzę – dodaje Katarzyna Jamiołkowska, lider projektu.

Nadesłał:

p.wrona

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl