Luksusowe gadżety reklamowe


2011-02-24
Są takie materiały, które niezależnie od sposobu wykorzystania noszą znamiona luksusu. Należą do nich metale szlachetne, drogocenne kamienie, wysokogatunkowe skóry.

Przedmioty z nich wykonane, niezależnie od kształtu i formy również kojarzą się z luksusem i efekt ten jest chętnie wykorzystywany przez producentów gadżetów reklamowych i firmy wykorzystujące gadżety w ramach promocji.

Luksusowe gadżety reklamowe nie są zarezerwowane dla korporacji i dla menedżerów najwyższego szczebla i chociaż to właśnie te przedsiębiorstwa i te osoby najczęściej obdarowywane są upominkami w standardzie de luxe w rzeczywistości artykuły promocyjne z najwyższej półki wykorzystywane są głównie w ramach obdarowywania klientów z segmentu premium, czyli takich, na których zależy nam najbardziej i współpracę z którymi chcemy przypieczętować czymś szczególnym. Tym czymś z powodzeniem może być luksusowy gadżet reklamowy.

Jakie gadżety reklamowe należą do luksusowych?

Czy luksusowym podarunkiem może być brelok reklamowy lub długopis? Oczywiście, że tak, ale pod pewnymi warunkami.

Pierwszym warunkiem do spełnienia jest wysoka jakość danego przedmiotu. To akurat jest już wymogiem obowiązującym w branży gadżetów od dawna. Czasy gdy dopuszczalne było rozdawnictwo przedmiotów kiepskiej jakości dawno już minęły i dziś nawet tanie produkty reklamowe wytwarzane są z zachowaniem wysokich lub przynajmniej satysfakcjonujących parametrów jakościowych. Schodzenie poniżej pewnej poprzeczki stało się bowiem nieopłacalne.

Drugim warunkiem do spełnienia (warunkiem alternatywnym) jest marka przedmiotu. W charakterze gadżetów reklamowych dość często wykorzystywane są produkty znanych producentów o globalnym zasięgu. Doskonałym tego przykładem są artykuły piśmiennicze tj. długopisy i pióra marek takich jak Parker czy Waterman. Zakup takiego przedmiotu i oznakowanie go firmowym znakiem graficznym nadaje mu charakter luksusowego gadżetu reklamowego i tę możliwość wiele firm z powodzeniem wykorzystuje.

Warunkiem trzecim (to również alternatywa) jest wyjątkowość i personalizacja gadżetu. W charakterze luksusowych gadżetów reklamowych doskonale sprawdzają się wszelkie produkty limitowane, noszące znamiona wyjątkowości. Przedmioty tego typu bywają wyposażane w indywidualne certyfikaty. Często wytwarza się je lub wykańcza ręcznie, przez co żaden z przedmiotów w danej serii nie jest identyczny z innym przedmiotem w kolekcji. Jeśli chodzi o personalizację gadżetów, za spersonalizowane należy uznać te, które oznakowane są nadrukami wskazującymi na to, że przedmiot przeznaczony jest dla konkretnej osoby - bardzo często w ten właśnie sposób znakowane są kalendarze reklamowe.

Gdzie szukać gadżetów luksusowych?

W agencjach reklamowych i bezpośrednio u producentów. W związku z rozwojem branży większość firm wprowadza segmentację produktów dzieląc je na produkty masowe i luksusowe. Te ostatnie, sygnowane znakiem Ferraghini (www.ferraghini.pl), dostępne są w agencjach reklamowych na terenie całego kraju.

Nadesłał:

Luksusowe gadżety reklamowe Ferraghini
http://www.ferraghini.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl