Luksusowe miesięczniki tracą


Luksusowe miesięczniki tracą
2010-05-01
Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl, niemal wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe kierowane do kobiet zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży.

Niemal wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe kierowane do kobiet zanotowały w styczniu br. spadki sprzedaży.

Liderem rankingu pozostał „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 224 050 egz. i była niższa o 1 proc. niż w analogicznym okresie 2009 roku – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu – ze sprzedażą ogółem na poziomie 163 120 egz. – znalazł się „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) (spadek 3,2 proc.). Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Joy”, także wydawany przez Marquarda, który rozszedł się w nakładzie 151 943 egz. (w dół o 19,3 proc.).

Największy spadek w rankingu dotyczył magazynu „Glamour” (G+J Polska), którego sprzedaż ogółem w styczniu 2010 roku w stosunku do analogicznego miesiąca ub.r. zmniejszyła się aż o 23,8 proc. – do 96 458 egz.

Rynek prasowy

Nadesłał:

puella

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl