LuxHub partnerem Akademii Leona Koźmińskiego
LuxHub Polska, struktura agencji mediowej Havas Media Group specjalizująca się w komunikacji marek luksusowych i premium, rozpoczęła współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego.
Podczas zbliżającego się roku akademickiego eksperci LuxHub będą wykładowcami zaplanowanej edycji studiów podyplomowych na kierunku: Zarządzanie marką luksusową.
Celem studiów podyplomowych jest kształcenie profesjonalistów, brand managerów specjalizujących się w zarządzaniu sektorem marek i usług luksusowych. Zakres wiedzy, którą będą zdobywać absolwenci kierunku, dotyczy przede wszystkim tworzenia i realizacji strategii biznesowych i marketingowych, badania i prognozowania trendów rynkowych czy rozumienia specyfiki zachowań konsumenckich w obszarze rynku dóbr luksusowych.
– Akademia im. Leona Koźmińskiego zdecydowała się uruchomić II edycję studiów podyplomowych Zarządzanie Marką Luksusową ze względu na rosnący rynek dóbr luksusowych w Polsce i zwiększone zapotrzebowanie w międzynarodowych korporacjach na wysoko wykwalifikowaną kadrę w tym obszarze. Pomimo, iż jest to druga edycja, obfituje ona w wiele nowości, w tym m.in. partnerstwo LuxHub oraz zupełnie nowy program rozszerzony o rynek luksusowych alkoholi i „fine dining”, rynek sztuki, akcesoriów i prywatnych samolotów. Wyróżnia nas też to, iż wiele zajęć będzie prowadzonych przez praktyków rynku dóbr luksusowych, którzy swoje zajęcia będą opierać przede wszystkim na case-studies – mówi Anna Smaga-Trzaskalska koordynator kierunku w Akademii Leona Koźmińskiego.
W ramach studiów, realizowane będą zajęcia poświęcone zagadnieniom strategii komunikacji marki luksusowej prowadzone przez specjalistów LuxHub, którzy na co dzień pracują na rzecz m.in. takich klientów jak Louis Vuitton, PUIG Perfumes, Trussardi Perfumes oraz NC+.
– Jako jednostka dedykowana markom premium, bardzo cieszymy się z faktu utworzenia kierunku studiów podyplomowych poświęconego zarządzaniu marką luksusową, gdyż sami postrzegamy ten segment, jako nabierający w Polsce dużego znaczenia. Uważamy również, że edukacja i wymiana wiedzy są niezbędne by możliwie szybko skracać dystans między dojrzałymi światowymi rynkami, a rozwijającą się kategorią dóbr luksusowych w Polsce. Dzięki nawiązanej współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego będziemy mogli podzielić się nie tylko swoim doświadczeniem z zakresu komunikacji marek premium, ale również zaznajomić słuchaczy z najnowszymi trendami i rewolucją technologiczną, która zachodzi na globalnej scenie mediowej – powiedział Piotr Paluchowski z LuxHub Polska.
Havas LuxHub to struktura dedykowana markom luksusowym i premium skupiająca kluczowe kompetencje Grupy Havas w obrębie jednej komórki. Polski oddział jest częścią globalnego projektu, którego centralne biuro znajduje się w Londynie. Obecnie funkcjonuje już 12 biur zlokalizowanych na kluczowych dla segmentu dóbr luksusowych rynkach. Otwarte w 2015 roku biuro LuxHub Polska jest odpowiedzią na rosnący potencjał lokalnego segmentu dóbr luksusowych.
Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.
Nadesłał:
agencja PR Kwadrat
|