Magazyn GameStar wraca do gry
Cztery pełne wersje gier i ponad 60 stron artykułów o gorących premierach z rynku elektronicznej rozrywki! Tak w największym skrócie wygląda „Gamestar”, magazyn dla graczy, który właśnie trafił do kiosków.
IDG Poland (wydawca m.in. miesięcznika „PC World") potwierdziło doniesienia o reaktywacji magazynu „Gamestar", poświęconego grom komputerowym.
„Gamestar" to bardzo ciekawa propozycja dla graczy. Na dołączonej płycie DVD czytelnik znajdzie cztery gry strategiczne: I Wojna Światowa, Stalingrad, Kryzys Kubański oraz Battleforge z dodatkowymi 250 punktami do wydania na wirtualne karty do gry.
W środku pisma uwagę przyciągają obszerne artykuły o najbardziej wyczekiwanych premierach z rynku gier komputerowych, takich jak Assassin's Creed 2, Need for Speed Shift, FIFA 10, Risen czy Diablo III. Cena magazynu wynosi 14,90 zł, co wydaje się ciekawą ofertą: same dodatkowe karty do BattleForge'a, które dostaje czytelnik, kosztują 10 zł. IDG Poland ogłosiło również specjalną premierową promocję: do poniedziałku 12 października w sklepie kupuj.pl magazyn „Gamestar" można kupić razem z grą Risen w cenie 109 złotych.
Cieszymy się, że możemy zaoferować czytelnikom nowy magazyn o grach komputerowych. W dobie rosnącej pozycji Internetu to rzadkie zjawisko. Mimo to jesteśmy dobrej myśli: „GameStar" oferuje wiele dobrej zabawy i sporo fachowej wiedzy o sprzęcie komputerowym. Mamy nadzieję, że gracze docenią to połączenie - mówi Dominik Błaszczykiewicz, redaktor prowadzący pisma. - Jesteśmy bardzo otwarci na wszelkie uwagi czytelników. Chcemy by „GameStar" był magazynem tworzonym przez graczy i dla graczy - dodaje.
IDG to czołowy dostawca informacji o rynku IT na świecie. W swojej ofercie ma przeszło 300 tytułów prasowych w ponad 100 krajach świata, 400 książek, kilkaset witryn WWW i prawie 200 imprez targowych oraz konferencji.
W Polsce IDG działa od ponad 20 lat. Zatrudnia blisko 200 osób, w tym 50 dziennikarzy specjalizujących się w tematyce IT.
Nadesłał:
ap
|