Magister z marketingu interaktywnego tylko w Rzeszowie


Magister z marketingu interaktywnego tylko w Rzeszowie
2009-06-30
Już od października Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie jako pierwsza uczelnia w Polsce otwiera specjalizację marketing interaktywny na studiach uzupełniających magisterskich.

Stanowić to będzie doskonałe uzupełnienie oferty studiów podyplomowych RAII, czyli inicjatywy Rzeszowskiej Akademii Innowacji Internetowych powołanej do życia przez WSIiZ w zeszłym roku.

Internet staje się najdynamiczniej rozwijającym się medium, w tym reklamowym. Wydatki na działania promocyjne w sieci rosną 50% rocznie. Jak mówią przedstawiciele branży internetowej i reklamowej, brakuje na rynku specjalistów i studentów z odpowiednim doświadczeniem i wiedzą. -Studia uzupełniające są rozszerzeniem naszej oferty edukacyjnej i wyjściem naprzeciw oczekiwaniom rynku. Praca w branży interaktywnej to szansa dla młodych ludzi na dynamiczną i szalenie interesującą karierę. Co ważne, wśród wykładowców są również pracownicy największym polskich agencji interaktywnych oraz serwisów, współpracownicy RAII - mówi Mateusz Tułecki z Katedry Reklamy, Grafiki Komputerowej i Nowych Mediów WSIiZ, pomysłodawca RAII i opiekun kierunku.

Zajęcia na studia uzupełniających magisterskich będą prowadzić pracownicy WSIiZ, lecz również praktycy, pracownicy największych polskich agencji interaktywnych, będących równocześnie współpracownikami RAII. Studia trwały będą 4 semestry (2 lata). Studia stacjonarne kosztują ok 4500 za rok, natomiast zaoczne 3850. Więcej informacji na stronach uczelni. (http://kandydaci.wsiz.rzeszow.pl/dziennikarstwo_i_komunikacja_spoleczna_studia_II_stopnia.html#marketing_interaktywny )

Oprócz tego uczelnia posiada ofertę studiów podyplomowych z marketingu internetowego, realizowane przez RAII, czyli Rzeszowską Akademię Innowacji Internetowych w Rzeszowie (http://raii.pl/ ). Nauka trwa dwa semestry. Wśród wykładowców między innymi Dominik Kaznowski (Nasza-Klasa, Xevin Consulting), Dawid Szczepaniak (Pride&Glory Interactive), Artur Piątek (K2 Internet), Marcin Jagodziński (Blip, Gadu-Gadu), Michał Nowak (Onet.pl) czy Paweł Sala (Freshmail). Opłata za studia wynosi 3700pln + wpisowe 25pln.

W lutym ruszyła edycja krakowska studiów podyplomowych, realizowanych przy współpracy z Wyższą Szkołą Europejską im. Ks. Józefa Tischnera (http://wse.krakow.pl/pl/studia_podyplomowe/marketing_w_sieci_/czytaj.html ). Choć nazwa jest nieco inna („Marketing w sieci") prowadzący i przedmioty praktycznie takie same. Cena jednak jest nieco wyższa i wynosi 4500 za cały cykl + wpisowe w wysokości 300pln. Od października rusza druga edycja, prowadzone są już zapisy.

Partnerem merytorycznym studiów jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Rzeszowska uczelnia staje się pionierem edukacji internetowej w Polsce, lecz nie tylko. Jest organizatorem nieformalnych spotkań ludzi zainteresowanych problematyką Internetu w Rzeszowie XRAII (http://xraii.pl/ ), które od stycznia odbywają się w Hotelu Grand. Wstęp na te spotkania jest bezpłatny, jednak wymaga wcześniejszej rejestracji. Organizatorzy zapewniają, że po przerwie wakacyjnej pojawią się kolejne tego typu imprezy. Lecz to jeszcze nie koniec. W dniach 23-25 września odbędzie się pierwsza interdyscyplinarna konferencja InternetBeta 2009 (http://internetbeta.pl/ ), pomyślana jako miejsce spotkania różnych światów zajmujących się Internetem: biznesu, nauki, edukacji, polityki, organizacji pozarządowych. Działania WSIiZ budzą uznanie w branży, jak stwierdził Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny IAB Polska, - Rzeszów staje się stolicą internetową Polski południowej.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl