Mam stronę WWW i co dalej?


Mam stronę WWW i co dalej?
2015-10-29
Rozkręcając własny biznes musimy również pamiętać o tym, aby go dobrze wypromować. Obecnie niemal każda firma posiada własną stronę WWW.

Jednak samo posiadanie ładnej witryny to nie wszystko. Jak bowiem sprawić, aby  trafiali na nią potencjalni klienci? Oto kilka podpowiedzi.

Po pierwsze: optymalizacja

Choć brzmi to dość enigmatycznie, to w rzeczywistości optymalizacja strony polega na dostosowaniu witryny do wytycznych wyszukiwarek internetowych, dzięki którym będzie ona lepiej widoczna w Internecie. Przede wszystkim należy dobrać odpowiednie słowa kluczowe, które znajdą się w treściach prezentowanych na stronie, w tytułach czy nazwach grafik. To właśnie dzięki tym słowom użytkownicy będą mieli szansę znaleźć naszą stronę.

Po drugie: treść

To niezwykle ważny element naszej witryny. Treści prezentowane na naszej stronie nie mogą być duplikatem czy kopią innych, istniejących już w sieci, gdyż będzie to skutkować osłabieniem naszej witryny z punktu widzenia wyszukiwarek, które przecież nie chcą wyświetlać użytkownikom tych samych treści na wielu stronach WWW. Teksty na stronie muszą być unikalne, ale również skierowane do naszych odbiorców. Piszmy tak, aby użytkownikom dać to, czego oni szukają. Dobre treści na stronę powinny zatem być przygotowane przez profesjonalnego copywritera, który zna zasady tworzenia contentu na  strony WWW. Takie teksty będą odpowiadać na aktualne trendy oraz potrzeby użytkowników, dzięki czemu Twoja strona internetowa zyska nie tylko popularność, ale również zaufanie odbiorców.

Po trzecie: promocja

Aby strona WWW była widoczna w Internecie, warto od samego początku ją pozycjonować.  Nie jest to jednak proste zadanie, gdyż wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy  SEO, ale również znajomości realiów Internetu,  umiejętności analizy  konkurencji, a także kreatywności. Dobrze więc zlecić działania SEO profesjonalnej agencji, która stworzy dla Ciebie indywidualną strategię  i będzie wsparciem we wszelkich tematach związanych z marketingiem online.

Polecamy w tym temacie: Agencja SEO Wrocław zajmująca się pozycjonowaniem i optymalizacją witryn pod wyszukiwarki.

 Po czwarte: analityka

 

Jeśli Twoja strona ma za zadanie sprzedawać, czyli jest np. sklepem internetowym, nie zapomnij o analityce. Badanie  zachowań użytkowników na naszej stronie pomoże nam lepiej dobierać strategie sprzedażowe, a także będzie pomocna w diagnozowaniu błędów na stronie i problemów.

Jak widać stworzenie strony WWW to dopiero początek działań marketingowych. Im szybciej podejmiemy kroki, tym szybciej zauważymy tego korzyści.

 

Nadesłał:

easylife

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl