MAOAM – Owocowo mam!
Kostki, paski i musujące kamyczki – szeroka gama i wspaniały smak produktów MAOAM sprawiają, że te kultowe gumy rozpuszczalne od ponad 100 lat cieszą się rosnącą popularnością i uznaniem na całym świecie.
Wizytówką marki jest Kostka MAOAM występująca w sześciu smakach: cytryny, pomarańczy, wiśni, maliny, truskawki i coli.
Dzieci szczególnie upodobały sobie MAOAM Kracher – musujące, kolorowe kamyczki idealne do dzielenia się z przyjaciółmi. Wśród wielbicieli mocno owocowych smaków dużym powodzeniem cieszą się Fruity Stixx, czyli wypełnione słodkim nadzieniem gumy rozpuszczalne w trzech kombinacjach smakowych: słodka truskawka i zielone jabłko, tropikalne mango plus soczysta malina oraz orzeźwiająca cytryna w połączeniu z czarną porzeczką.
W podróży znakomicie sprawdzą się paski MAOAM Giant Stripes – gumy z dodatkiem 3 proc. naturalnego soku w wygodnym opakowaniu. Prawdziwym rarytasem dla fanów rozpuszczalnych gum jest MaoMix – kolorowa mieszanka kultowych produktów. Można w niej znaleźć smakowite kostki MAOAM, owocowe cukierki MAOAM Happy Fruttis o smakach pomarańczy truskawki, cytryny, maliny i coli oraz kwaśne MAOAM Pinballs w kształcie małych, apetycznych kuleczek.
Gumy rozpuszczalne MAOAM powstają wyłącznie z naturalnych składników. Do ich produkcji stosowana jest żelatyna wieprzowa, wolna od szkodliwych prionów i całkowicie bezpieczna dla zdrowia. Zawarte w niej proteiny białkowe i sole mineralne powodują, że gumy MAOAM mogą wspomagać utrzymanie właściwej elastyczności chrząstek stawów i tkanki łącznej oraz wzmacniać włosy i paznokcie.
HISTORIA MARKI
Początki historii MAOAM sięgają 1900 roku. Właśnie wtedy, w niemieckiej fabryce Lakritzenwerk, Edmund Münster wprowadził na rynek i rozwinął grupę produktów MAOAM. Prawdziwym krokiem milowym było zarejestrowanie marki oraz zastrzeżenie nazwy, produktu i opakowania w 1930 roku. Największe zmiany nastąpiły jednak w latach 60. i 70. XX wieku, kiedy to producent gum MAOAM wykazał się innowacyjnością i udowodnił, że idzie z duchem czasu. Wyszedł naprzeciw coraz bardziej świadomym i wymagającym konsumentom, poszerzając asortyment i zmieniając opakowania na jaśniejsze, bardziej kolorowe i radosne. Wtedy też pokazała się kultowa reklama gum MAOAM, na której atrakcyjna kobieta wypowiada pierwsze przykazanie współczesnego marketingu: „Każdy kupuje oczami”.
Do kolejnych zmian doszło w latach 70. W tym czasie powstał także nowy slogan reklamowy „MAOAM, wesoły, owocowy cukierek do żucia”. W 1986 roku aromatyczne owocowe gumy rozpuszczalne doceniła firma Haribo, która przejęła fabrykę Edmunda Münstera. Włączając do swojej oferty produkty MAOAM, Haribo zapewniło tej marce gwarancję najwyższej jakości.
Wyjątkowy smak oraz dbałość o każdy szczegół podczas produkcji sprawiły, że gumy MAOAM zyskały szerokie grono wielbicieli na całym świecie.
Zapraszamy na nasz fanpage http://www.facebook.com/Podobasz.MISIE.HARIBO.
Nadesłał:
JBcomm
|