Marcin Wiktorski szefem MediaLabu


Marcin Wiktorski szefem MediaLabu
2008-07-07
Z początkiem lipca 2008 r. Marcin Wiktorski dołączył do zespołu Mediaedge:cia.

Przez ostatnie cztery lata był zatrudniony na stanowisku Strategic Plannera w wiodących agencjach reklamowych jak DougFaberFamily, Young&Rubicam czy Euro RSCG. jest absolwentem wydzialu zarzadzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą reklamową związany od 2000r. Obecnie jest szefem MediaLabu, objął stanowisko Dyrektora komórki badawczej Mediaedge:cia, która zajmuje sie doradztwem w zakresie badań, insightu konsumenckiego oraz analizami ROI.


Najważniejszym zadaniem Marcina Wiktorskiego, będzie dalszy rozwój kompetencji MediaLabu w dziedzinie strategicznego wykorzystania badań w procesie planowania komunikacji. Przykładowe projekty badawcze prowadzone przez MediaLab to specjalistyczne badania komunikacji w retailu lub jakościowe badania konsumenckie z wykorzystaniem internetu -DigiFaces, stosowane do poznania insightów.

Nadesłał:

Kalitero Sp. z o.o.
http://kalitero.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl