MarcPol jedną z najtańszych sieci spożywczych


2014-08-29
Oferta sieci MarcPol zajęła 7. miejsce w rankingu wp.pl oceniającym wartość tzw. koszyka zakupowego. Z każdym kolejnym okresem MarcPol zajmuje w zestawieniu wyższe miejsce potwierdzające rosnącą konkurencyjność cenową sieci.

W rankingu zorganizowanym w sierpniu br. przez portal wp.pl, oceniającym wartość tzw. koszyka zakupowego, oferta sieci spożywczej MarcPol została oceniona za jedną z najbardziej konkurencyjnych na polskim rynku. MarcPol zajął siódme miejsce wyprzedzając pod względem atrakcyjności cen znane sieci dyskontowe oraz hipermarketowe. Wartość ocenianego koszyka obniżyła się w przypadku MarcPol aż o 11% porównując ceny z tym samym okresem poprzedniego roku, przy średnim spadku cen dla całego rynku na poziomie 6%. Zapewniło to sieci MarcPol trzecie miejsce pod względem pozytywnej dynamiki zmian w tym zakresie. 

„Aktualne dane rynkowe pokazują, że nasza oferta cenowa jest niższa niż w dyskontach i hipermarketach. Naszym priorytetem pozostaje jednocześnie wciąż wysoka jakość obsługi klientów oraz sprzedaż najlepszych polskich produktów." - powiedziała Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol S.A. W niezależnym zestawieniu, opracowanym przez wp.pl, ocenianych jest 17 największych sieci spożywczych. Analizowana jest wartość koszyka zakupowego składającego się z 25 podstawowych produktów najczęściej kupowanych przez klientów, w tym m.in. ziemniaki, pomidory, jaja, margaryna oraz schab wieprzowy. Analiza jest dokonywana cyklicznie od kilku lat. „Sieć MarcPol systematycznie pnie się do góry w prezentowanych rankingach. Przed rokiem notowana była na 11. pozycji, a dwa lata temu na 14." - podkreśliła Iwona Zarucka.

Nadesłał:

mskala@tauber.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl