Marketing efektywnościowy nowej generacji podczas konferencji Performance Marketing Insights
Ponad tysiąc specjalistów z branży marketingu efektywnościowego weźmie udział konferencji Performance Marketing Insights: Europe, która odbędzie się w dniach 24-25 czerwca, po raz pierwszy w Berlinie.
Tegoroczne wydarzenie Performance Marketing Insights będzie już szóstą tego rodzaju ogólnoeuropejską konferencją - pierwszą po zeszłorocznej zmianie nazwy z a4uexpo. Podobnie jak podczas spotkania w Amsterdamie w ubiegłym roku, również w Berlinie przewidziana jest obecność gości z ponad 30 krajów, w tym z Polski. Organizatorzy spodziewają się, że czerwcowe spotkanie przyciągnie aż o 25 proc. więcej gości z naszego kraju, niż poprzednie edycje.
Aby zachęcić do uczestnictwa w wydarzeniu twórców startupów chcących powtórzyć sukces takich projektów jak Soundcloud czy Zalando, organizatorzy spotkania przewidzieli dla nich limitowaną ilość wejściówek w promocyjnej cenie. Dzięki temu startupowcy, którzy chcą wykorzystać marketing efektywnościowy w promocji swojego biznesu, będą mogli nabyć bilety nawet z 50 proc. rabatem.
W dwudniowej konferencji udział wezmą wybitni specjaliści z dziedziny marketingu efektywnościowego, którzy omawiać będą zarówno najgorętsze tematy z branży, jak i innowacyjne rozwiązania marketingowe przyszłości. W trakcie szeregu inspirujących prezentacji, sesji i paneli dyskusyjnych, poruszone zostanie całe spektrum zagadnień: od atrybucji, poprzez marketing wielokanałowy, personalizację aż po reklamę typu display.
Swoją obecność na konferencji potwierdzili już następujący prelegenci: Łukasz Żelezny, Head of Organic Aquisition w uSwitch, Alexander Gosswein, Dyrektor Zarządzający DACH w Criteo, Chrisitan Kleinsorge, Dyrektor generalny w Ingenious Technologies i Xoogler oraz Kaspar Szymański. Pełen program konferencji udostępniony zostanie pod koniec kwietnia.
Organizacja wydarzenia w europejskiej stolicy startupów – Berlinie, oznacza, że szczególna uwaga poświęcona zostanie marketingowi efektywnościowemu nowej generacji. Kluczowymi obszarami umożliwiającymi startupom przetrwanie i dalszy rozwój jest skuteczność w pozyskiwaniu klientów i osiągnięcie stabilności finansowej. Marketing efektywnościowy może uzupełnić działania marketingowe startupów i pomóc im realizować ich cele.
Oprócz możliwości zakupu biletów w promocyjnej cenie, startupy oraz małe i średnie firmy mogą zadbać także o swoją widoczność podczas eventu, korzystając z dostępnej powierzchni wystawienniczej dzięki dotowanemu pakietowi dla startupów.
Koncentrując się na przyszłości branży, organizatorzy oferują także program stypendialny, dzięki któremu pracownicy będący na początku swojej kariery w marketingu efektywnościowym, mogą wnioskować o darmowy wstęp na konferencję.
Konferencja w Berlinie będzie również okazją, aby kolejne pokolenie marketerów dołączyło do najważniejszej sieci branżowej i nawiązało relacje z agencjami, reklamodawcami i wydawcami w trakcie licznych wydarzeń dających możliwość networkingu.
Organizatorzy wydarzenia przewidzieli dostępne do 30 kwietnia b.r. Earlybird tickets – bilety w promocyjnych cenach, niższych o nawet 300 EUR. Można je zarezerwować online pod adresem:
www.performancemarketinginsights.com/14/europe/register/
O Performance Marketing Insights: Europe
W ciągu dwóch dni, 24 i 25 czerwca 2014, konferencja Performance Marketing Insights w Berlinie zgromadzi ok. 1000 pochodzących z całego świata specjalistów z branży marketingu efektywnościowego i innych obszarów marketingu, którzy w samym sercu europejskiej stolicy startupów - Berlinie - stworzą unikalną platformę do nawiązania kontaktów i rozwoju biznesu .
Udział w konferencji międzynarodowych prelegentów, pionierów innowacyjnych rozwiązań marketingowych, startupów, ekspertów z branży cyfrowej, zapewni szczegółowy wgląd w strategię marketingu efektywnościowego w szerszym kontekście marketingu mix.
Nadesłał:
Mondaypr
|