Marki własne INTERMARCHE ze Znakiem „Doceń polskie”


Marki własne INTERMARCHE ze Znakiem „Doceń polskie”
2011-07-26
Aż 19 produktów sieci INTERMARCHE, sprzedawanych jako marki własne, przeszło pozytywnie audyt Loży Ekspertów Programu promocyjnego „Doceń polskie”. W dniu 12 lipca br. w Hotelu Swing w Krakowie odbyła się druga certyfikacja produktów zgłoszonych do udziału w ogólnopolskim programie promocyjnym DOCEŃ POLSKIE. Program realizowany jest pod patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a jego celem jest szeroka promocja oraz wsparcie medialne naszych rodzimych wyrobów i ich producentów. Posiadanie znaku promocyjnego DOCEŃ POLSKIE świadczy o najwyższej jakości wyrobów i daje szereg korzyści nie tylko ich producentom, ale również klientom.

Asortyment produktów ubiegających się podczas drugiej certyfikacji o znak promocyjny DOCEŃ POLSKIE był bardzo zróżnicowany i obejmował nie tylko wyroby wędliniarskie, ale również kasze, makarony, miody, musztardy, ciastka, słodycze, piwa i inne artykuły spożywcze.

Produkty dostarczone do certyfikacji oceniane były przez Lożę Ekspertów w składzie:

  • Mirek Drewniak (Fundacja Klubu Szefów Kuchni) - przewodniczący Loży Ekspertów,

  • Zbigniew Kurleto (Fundacja Klubu Szefów Kuchni),

  • Jarosław Kujawa (Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi),

  • Celina Nierodkiewicz (Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP),

  • Katarzyna Salomon (Doceń Polskie).

Swoje produkty, sprzedawane jako marki własne, zaprezentowała też sieć INTERMARCHE. Aż 19 produktów przeszło audyt pozytywnie uzyskując prawo do używania Znaku "Doceń polskie".

Jeden z produktów - Mąka Tortowa REVA otrzymała ponadto oznaczenie TOP PRODUKT zdobywając podczas oceny maksymalną ilość punktów.

Kampania informacyjna zostanie dodatkowo wzmocniona m.in. plakatami, które zostaną wywieszone w punktach sprzedaży.

Nadesłał:

mbielski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl