Markowa kampania reklamowa – ESKADRA Agencja Reklamowa dla Stowarzyszenia ProMarka


Markowa kampania reklamowa – ESKADRA Agencja Reklamowa dla Stowarzyszenia ProMarka
2009-08-19
Z początkiem sierpnia 2009 r. rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa na rzecz promocji produktów markowych. To już czwarta edycja społeczno-edukacyjnej akcji „Wybierz Markowe!" zainicjowanej przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.

Odpowiedzialność za jej najnowszą kreację oddano w ręce firmy ESKADRA Agencja Reklamowa. Agencję wyłoniono w drodze przetargu.

Charakterystyczną cechą tegorocznej akcji jest promowanie „markowości" jako takiej, a więc samej idei marki. Dlatego zamiast komunikacji za pośrednictwem rozpoznawalnych logotypów producentów zrzeszonych w Stowarzyszeniu ProMarka, jak to miało miejsce w latach ubiegłych, na billboardach wymieniane są korzyści wynikające z zakupu produktów markowych. Trzy wybrane wartości stanowią tu podstawę kreacji trzech zasadniczych layoutów kampanii:

  • oszczędny? markowy znaczy wart swej ceny,
  • wymagający? markowy znaczy jakość,
• bezpieczny? markowy znaczy sprawdzony.

W ten sposób pokazano, że oprócz oczywistych benefitów emocjonalnych związanych z zakupem wyrobów cieszących się dobrą opinią i uznaniem, istnieje też szereg benefitów racjonalnych - bo wybieranie rzeczy markowych po prostu się opłaca.

Kampania reklamowa potrwa do końca września 2009. Layouty opracowane przez firmę ESKADRA Agencja Reklamowa zostały wykorzystane na kilkuset billboardach w 8 największych aglomeracjach (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Łódź, Szczecin, Górny Śląsk). Oprócz plakatów outdoorowych, reklamy będą zamieszczone także w prasie i na portalach internetowych.

Media dla akcji reklamowej zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. Oprócz projektów reklamowych, w ramach tegorocznej kampanii prowadzone są też działania public relations oraz badania dotyczące kupowania produktów markowych (MASMI na zlecenie Stowarzyszenia ProMarka).

ESKADRA Agencja Reklamowa jest firmą oferującą reklamowe usługi full service. Działa w strukturach Grupy Komunikacyjnej Eskadra - konsorcjum, które w rankingu Media & Marketing Polska uzyskało tytuł „Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2008".

Grupę Komunikacyjną Eskadra tworzy obecnie sześć dopełniających się podmiotów: Eskadra Agencja Reklamowa - agencja full service, Eskadra Events - firma eventowa, Eskadra Szkolenia i Seminaria - dywizja szkoleniowa, Opcom Grupa Eskadra - agencja interaktywna, Eskadra Market Place - dywizja zajmująca się tworzeniem strategii i działań komunikacyjnych dla miast, regionów, instytucji i samorządów, Eskadra Publica - agencja public relations.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl