Master Telecom będzie promował Europejską Normę EN15838
W dniach 22-24 lutego 2011 w Berlinie odbędą się coroczne międzynarodowe targi Call Center World.
Podobnie jak w zeszłym roku zaprezentują się tam polskie firmy działające w ramach Pomorskiego Parku Naukowo – Technologicznego w Gdyni. Wśród nich firma Master Telecom – spółka specjalizująca się w systemach masowej obsługi klienta – zaprezentuje kilkukrotnie nagradzane już autorskie rozwiązanie QSMaster w wersji Live opartej na modelu SaaS (Software as a Service).
Tegoroczną nowością jest również włączenie do oprogramowania narzędzi i raportów realizujących wytyczne Europejskiej Normy EN15838. Norma ta określa metody zarządzania jakością usług świadczonych przez Call Centers, niezależnie od branży w jakiej organizacja działa. Może być stosowana zarówno w wewnątrzfirmowych jak i outsourcingowych centrach telemarketingu. Spółka Master Telecom zaangażowała się w popularyzację europejskich standardów komunikacyjnych poprzez wsparcie inicjatywy http://en15838.org integrującej środowisko międzynarodowych ekspertów, wdrożeniowców, audytorów i szkoleniowców.
"Dystrybucja oprogramowania w modelu SaaS - poprzez znaczne zredukowanie nakładów inwestycyjnych oraz skrócenie do minimum czasu wdrożenia - daje teraz szansę zastosowania nowoczesnego systemu również w sektorze małego i średniego biznesu, jednocześnie zachowując wszystkie zalety i możliwości systemów stosowanych przez dominujących liderów rynku. Dzięki temu innowacyjna technologia komunikacyjna skutecznie usprawni budowanie trwałych relacji z klientami już na starcie działalności.” - mówi Jarosław K. Mężyk, Szef Działu Rozwoju w Master Telecom.
Master Telecom od 2003 roku projektuje, wdraża i nadzoruje systemy telekomunikacyjne dla firm, operatorów sieci i dostawców usług. Zespół doświadczonych specjalistów opracowuje innowacyjne rozwiązania wykorzystywane w telekomunikacji, komunikacji internetowej, emarketingu, telesprzedaży i edukacji. Master Telecom specjalizuje się w systemach, które polepszają jakość komunikacji międzyludzkiej w sensie technicznym jak i merytorycznym. Master Telecom jest twórcą zintegrowanego oprogramowania QSMaster Contact Center System, które oprócz funkcji centrali telefonicznej monitoruje, raportuje i optymalizuje jakość, skuteczność oraz wydajność i koszty prowadzonej komunikacji. Master Telecom popularyzuje nowoczesne technologie komunikacyjne IP oraz organizuje szkolenia i kursy dla użytkowników oraz administratorów systemów w ramach projektu Teleakademia.
Master Telecom:
http://www.mastertele.com
Europejska Norma EN15838:
http://en15838.org
Międzynarodowe targi Call Center World w Berlinie:
http://www.callcenterworld.de