Masz dość zimy? Razem z FRUGO każ jej wypapajać! :-)
W tym tygodniu w sklepach sieci POLOMarket w całej Polsce pojawi się nowe FRUGO. Jego intensywny żółty kolor uosabia tęsknotę za ciepłem i słońcem. Za latem! To właśnie na tej tęsknocie opiera się pomysł akcji wspierającej pojawienie się nowego smaku, realizowanej na profilu marki na Facebooku.
Akcja teaserowa, której celem było stopniowanie napięcia przed pojawieniem się nowego smaku rozpoczęła się już 17 lutego. Nowy kolor internauci poznali 21 lutego, zaś butelkę z żółtym FRUGO po raz pierwszy zobaczyli dwa dni później. W dniu dzisiejszym uruchomiona została aplikacja konkursowa pod hasłem „Zimo, wypapajaj!”.
Aby wziąć udział w konkursie należy zaaranżować typowo letnią aktywność taką, jak grill, siatkówka plażowa czy opalanie w prawdziwej zimowej scenerii, wgrać zdjęcie do aplikacji konkursowej i nadać mu oryginalny tytuł.
Zdjęcia pojawią się w galerii, jednak aby mogły wziąć udział w wyścigu po nagrodę i znaleźć się w finale, muszą osiągnąć odpowiednią, prawdziwie letnią temperaturę co najmniej 20 stopni. Stopnie przyznawane są głosami fanów na zasadzie jeden głos – jeden stopień Celsjusza. Ze zdjęć, które przekroczyły temperaturę 20 stopni jury wybierze trzy najlepsze i nagrodzi zakręconymi żółtymi nagrodami, wśród których nie zabraknie oczywiście żółtego FRUGO. Zdjęcie, które osiągnie najwyższą temperaturę otrzyma nagrodę-niespodziankę.
Konkurs na profilu „FRUGO Wróć!” będzie trwać do pierwszego dnia wiosny, czyli 21 marca. Za jego przygotowanie i obsługę odpowiada agencja Lubię to.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|