MAURICE LACROIX i W.KRUK sponsorami wyprawy na Aconcagua
W lutym 2011 r. ekipa złożona z ośmiu Polaków zdobyła Aconcaguę – najwyższy szczyt Andów i Ameryki Południowej. Jednym z uczestników wyprawy był Maurycy Strugała, długoletni pracownik W.KRUK, prywatnie entuzjasta sztuki zegarmistrzowskiej i jednocześnie pasjonat zegarków Maurice Lacroix.
Manufaktura Maurice Lacroix ceni ludzi z pasją i wspiera działania, jakie pozwalają spełniać ich marzenia. „Follow your convictions” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Maurice Lacroix, które jednocześnie doskonale odzwierciedla motywy działania uczestników tegorocznej polskiej wyprawy na Aconcaguę. Manufaktura Maurice Lacroix z przyjemnością przyjęła możliwość sponsorowania trudnej wyprawy na ten odległy szczyt.
Marka W. KRUK postanowiła przyłączyć się do akcji. To nie przypadek, gdyż jednym z uczestników był Maurycy Strugała, długoletni pracownik firmy, który bezpośrednio relacjonował kolejne etapy wyprawy.
– Trudne warunki atmosferyczne sprawiają, że wspinaczka na Aconcaguę uważana jest za kluczowy etap treningu przed zdobyciem Mount Everestu. Ekipa polska miała dużo szczęścia. W momencie zdobycia szczytu pogoda dopisała a widok z wysokości 6962 m n.p.m. okazał się imponujący – podkreśla Kornel Kwoczak z manufaktury Maurice Lacroix.
Każdy przedmiot, jaki znalazł się w ekwipunku członków wyprawy, był starannie wybrany pod kontem przydatności podczas wędrówki na szczyt. Jednym z przedmiotów, jakie zabrał ze sobą Maurycy Strugała, był zegarek Maurice Lacroix, Pontos Chronographe. Zegarek z chronografem z kolekcji Pontos stał się niezwykle przydatny podczas trudnej wędrówki. Na wysokościach powietrze jest rzadkie i utrudnia oddychanie, dlatego droga na szczyt jest długa i bardzo męcząca. Chronograf umożliwiał członkom ekipy kontrolowanie czasu, jaki mogą przeznaczyć na odpoczynek i rozplanowanie kolejnych etapów wspinaczki. Zegarek okazał się niezwykle odporny na trudne warunki atmosferyczne, dzięki najwyższej jakości materiałom, tytanowej kopercie, szafirowym szkle i kauczukowym pasku.
– Górskie szczyty od zawsze fascynowały swoją tajemniczością a zarazem spokojem i nieograniczoną przestrzenią. Efektem wyprawy są piękne zdjęcia ukazujące trudną drogę, jaką pokonali Polacy. To kolejna i na pewno nie ostatnia tego typu wyprawa, w jaką zaangażowała się manufaktura Maurice Lacroix oraz firma W. KRUK – podsumowuje Patrycja Hatalska, Dyrektor Marketingu Vistula Group.
***
W.KRUK to najstarsza firma jubilerska w Polsce, lider rynku jubilerskiego w Polsce. Polska tradycja pielęgnowana od 1840 roku oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią markę W.KRUK ekspertem w dziedzinie biżuterii. Wyroby jubilerskie oferowane w salonach W.KRUK pozwalają zaspokoić pragnienia piękna i wyrafinowania, jednocześnie dając gwarancję najwyższej jakości i doskonałości. W. KRUK to prawie 70 salonów na terenie całego kraju. Oprócz biżuterii firma proponuje najlepsze i najbardziej znane marki zegarków, takie jak Rolex, Omega, Longines, IWC, TAG Heuer, Gucci, Burberry i wiele innych.
Maurice Lacroix to szwajcarska manufaktura zegarkowa, która designem i rozwiązaniami konstruktorskimi wybiega daleko w przyszłość. Tworzy zegarki z duszą i doskonałymi mechanizmami, jednocześnie bardzo nowoczesne, co pozwala jej wyróżnić się spośród innych manufaktur na światowym rynku. Obecnie Maurice Lacroix posiada na swoim koncie 7 mechanizmów manufakturowych. Niewielu producentów może poszczycić się taką ilością mechanizmów opracowanych we własnych pracowniach. To właśnie dzięki tym ekscytującym, wysoce skomplikowanym mechanizmom Maurice Lacroix wprowadza nas w fascynujący świat wysokiej klasy zegarmistrzostwa. Osiągnięcia manufaktury Maurice Lacroix zostały wielokrotnie nagrodzone w prestiżowych konkursach branży zegarmistrzowskiej.
Nadesłał:
W.KRUK
|