Me & My Friends SA: rozbudowa portfolio marek


2014-06-18
Wrocławska agencja marketingu zintegrowanego wprowadza zmiany w strukturze. Zwieńczeniem wieloletniej rozbudowy submarek jest stworzenie grupy spółek. W jej skład wchodzą teraz: MoveApp, Brand Voice i The Dust. Reorganizacja znalazła odbicie w strukturze nowej strony Grupy.

Postępująca sukcesywnie rozbudowa Me & My Friends ma na celu oferowanie jak największej liczby działań z zakresu marketingu 360⁰. Dostęp do specjalistycznych narzędzi zapewnia segmentacja oferty. Dotychczasowe submarki - MoveApp i Brand Voice, realizujące zadania w zakresie mobile marketingu i public relations, przekształcone zostały w odrębne spółki wchodzące w skład Grupy Me & My Friends. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynkowe rozbudowany i powiększony został dział oferujący usługi w obszarze game marketingu. Wyodrębniona została marka zajmująca się advergamingiem - The Dust.

Realizacją rozwiązań mobilnych w strukturach Grupy Me & My Friends zajmuje się spółka MoveApp. Jako autoryzowany deweloper Apple, specjalizuje się ona w projektowaniu aplikacji na platformy iOS (iPhone, iPad) oraz Android. Autorskie programy, jak i dedykowane rozwiązania, pozwalają MoveApp tworzyć narzędzia prosprzedażowe, wizerunkowe                                   
i komercyjne. Zakres oferowanych przez Me & My Friends działań obejmuje także szeroko pojęte usługi public relations, oferowane pod marką Brand Voice. Obszary aktywności spółki to zarówno internal, jak i external relations, w tym również PR korporacyjny i produktowy. Dostęp do bogatej oferty narzędzi z zakresu advergamingu zapewnia z kolei The Dust. Realizacje spółki łączą także rozwiązania z zakresu social media czy mobile marketingu.

Struktura Grupy została odzwierciedlona w organizacji nowej strony internetowej. Jeszcze bardziej intuicyjna i funkcjonalna odsłona serwisu zapewnia dostęp do pełnego i aktualnego portfolio wszystkich marek. Z rozbudową Me & My Friends SA związane jest też otwarcie oddziału w Warszawie oraz przeniesienie siedziby do większego biura. - Wszystkie zmiany mają na celu poszerzenie oferty tak, aby Klienci mieli możliwość efektywnego wykorzystania potencjału nowoczesnych technologii. Pozwoli im to budować wizerunek w oparciu o najskuteczniejsze i innowacyjne narzędzia marketingowe oraz dopasować rozwiązania do indywidualnych potrzeb - komentuje zmiany Konrad Boksa, CEO Me & My Friends SA.






Nadesłał:

BrandVoice

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl