MEC Interaction zwycięża w konkursie Gadu-Gadu i wspiera 5 organizacji charytatywnych


MEC Interaction zwycięża w konkursie Gadu-Gadu i wspiera 5 organizacji charytatywnych
2009-09-06
MEC Interaction został zwyciezcą sierpniowego konkursu zorganizowanego przez biuro reklamy Gadu Gadu a skierowanego do domów mediowych.

Zdobył nagrodę główną czyli wartą 150 000 PLN RC całodniową emisję w komunikatorze Gadu Gadu.

Całość nagrody zgodnie z życzeniem zwycięzcy wesprze 5 organizacji charytatywnych - fundacji Mam marzenie, Parasolka, SOS Wioski Dziecięce, Warszawskie Hospicjum dla Dzieci i Baza Dawców Komórek Macierzystych. Emisja reklam została zaplanowana na 9 września 2009 roku. Dla części fundacji MEC Interaction przygotowuje również bezpłatnie kreacje banerowe.
 
Konkurs zorganizowany był w dniach 17 - 28 sierpnia 2009 roku. Inicjatorem konkursu było biuro reklamy Gadu Gadu a odbiorcami pracownicy domów mediowych. W tym czasie pracownicy domów mediowych odpowiadali na 10 pytań w 10 minutowym quizie. Najwięcej punktów za najszybsze poprawne odpowiedzi zgromadziło MEC Interaction - interaktywny dział Mediaedge:cia.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl