Media Expert: Kurs na 500 elektromarketów
Nowe otwarcia elektromarketów w Chełmnie, Parczewie, Jaworze i Piastowie. Otwarcia po rewitalizacji w Poznaniu, Aleksandrowie Kujawskim, Mińsku Mazowieckim, Płocku, Starogardzie Gdańskim, Głogowie, Bydgoszczy, Łobezu, podwarszawskich Markach i Wyszkowie.
Rewitalizacja powierzchni sprzedaży obiektów w Poznaniu, Bydgoszczy, Aleksandrowie Kujawskim, Mińsku Mazowieckim, Płocku, Starogardzie Gdańskim, Głogowie, Łobezu, Wyszkowie i Markach oraz nowe elektromarkety w Chełmnie, Jaworze, Parczewie i Piastowie – to bilans otwarć w lutym tego roku. Media Expert obrał kurs na osiągnięcie rekordowej liczby 500 elektromarketów w niemal 350 polskich miastach. Wszystko wskazuje na to, że cel ten zostanie zrealizowany najpóźniej na przełomie drugiego i trzeciego kwartału 2020 r.!
Luty dla Media Expert to czas intensywnej pracy. Lider na rynku RTV/AGD konsekwentnie otwiera nowe elektromarkety i zwiększa możliwości sprzedażowe tych już istniejących. Bilans miesiąca jest imponujący. Do 486 elektromarketów dołączyły 4 nowe – w Jaworze, Piastowie, Chełmnie i Parczewie. Mieszkańcy Poznania i Aleksandrowa Kujawskiego, a także Bydgoszczy, Łobezu, Mińska Mazowieckiego, Płocka, Starogardu Gdańskiego, Głogowa oraz podwarszawskich Marek i Wyszkowa mogą już korzystać ze świeżo wyremontowanych obiektów sieci. „Cel na 2020 r. jest jasny. Chcemy osiągnąć liczbę 500 elektromarketów i jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję na rynku RTV, AGD, multimediów i szeroko rozumianej elektroniki użytkowej. Pięćsetny elektromarket otworzymy na przełomie drugiego i trzeciego kwartału” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Ambitny rozwój Media Expert trwa już od wielu lat. Co roku sieć otwiera od kilkunastu do kilkudziesięciu nowych elektromarketów. Proces ten obejmuje również duże miasta wojewódzkie - tylko w Warszawie w ostatnich 36 miesiącach powstało aż 7 elektromarketów Media Expert. „Konsekwentnie realizujemy strategię racjonalnej ekspansji, wzmacniając obecność zarówno w mniejszych, jak i dużych miastach. Równolegle rozwijamy omnichannel, inwestujemy w rozwiązania magazynowe i logistyczne, znacząco zwiększamy możliwości dystrybucji i skracania czasu dostaw” - dodaje Mystkowski.
W ślad za rozwojem sieci stacjonarnej, intensywnie zwiększa się społeczność użytkowników internetowego kanału sprzedaży. W grudniu 2019 r. sklep Mediaexpert.pl zanotował rekordową liczbę 8,74 mln użytkowników i 104,79 mln odsłon, dołączając do grona TOP20 najchętniej odwiedzanych witryn przez polskich interneutów.
Media Expert
press box