Media Expert nie zwalnia tempa. 18 nowych elektromarketów w 2 miesiące!
Po rekordowym zeszłym roku, w którym Media Expert otworzył około 80 elektromarketów, w 2015 r. sieć nie zwalnia tempa.
Media Expert jest niewątpliwie najszybciej rozwijającą się siecią handlową w Polsce. Zgodnie z zeszłorocznymi zapowiedziami, sieć nie zwalnia tempa i oddaje do dyspozycji klientów 18 nowych elektromarketów o łącznej powierzchni ponad 12,5 tys. m² w pierwszych dwóch miesiącach 2015 r. „Tak dynamiczny rozwój jest ogromnym wyzwaniem dla zespołu działu nieruchomości. Stale monitorujemy rynek pod kątem potencjalnych lokalizacji, zarówno w centrach i parkach handlowych, jak i tych wolnostojących. Ostateczny wybór jest zawsze poprzedzony analizą i badaniem potencjału sprzedaży. Jesteśmy cenionym partnerem biznesowym, a to sprawia, że trafiają do nas propozycje najmu powierzchni w inwestycjach świetnie skomunikowanych, charakterystycznych, ciekawie usytuowanych.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy sieci.
Dynamiczny rozwój sieci Media Expert dostrzegła cała branża. Drugi rok z rzędu sieć Media Expert znalazła się w gronie trzech podmiotów, obok SAMSUNG oraz Apple, nominowanych do prestiżowej nagrody Retailers’ Awards 2015. Najlepsi najemcy centrów handlowych w podziale na kilkanaście kategorii zostaną wyłonieni podczas uroczystej gali, która obędzie się 3 marca 2015, podczas Shopping Center Forum 2015 Winter Edition.
12-osobowe Jury w uzasadnieniu decyzji o nominacji, zwróciło uwagę, że oprócz dynamicznej ekspansji, sieć Media Expert charakteryzuje się ciekawym formatem elektromarketów. Nowoczesne architektonicznie wnętrza łączą atrakcyjne wizualnie ekspozycje z funkcjami sprzedażowymi, ale przede wszystkim mają na celu ułatwiać klientom dokonanie właściwego wyboru zakupowego. Dodatkowo, nominację do kategorii The Best Manager of the Year otrzymał Marcin Żakowski, Dyrektor Działu Nieruchomości Media Expert. „Korzystamy z wypracowanego know-how, udoskonalamy jakość zarządzania i budujemy naszą wartość, jako rzetelnego partnera handlowego dla całego otoczenia biznesowego. Rynek docenia te działania, a obie nominacje są dla nas potwierdzeniem, że nasza koncepcja rozwoju sieci jest właściwa.” – podsumowuje Mystkowski.
Media Expert jest jedną z największych sieci elektromarketów w Polsce. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Sieć zatrudnia ok. 4 tys. pracowników.
Oferta 334* elektromarketów Media Expert obejmuje najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także laptopy, tablety, smartfony i sprzęt fotograficzny. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.
Sieć jest wspólnikiem największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej - EURONICS International. Wolumen sprzedaży EURONICS, realizowanej w 30 krajach europejskich wynosi 16 mld EUR. Grupa poprzez 11 000 lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln Konsumentów.
W 2012 rok sieć uruchomiła internetowy kanał sprzedaży. Sklep www.mediaexpert.pl jest regularnie notowany wśród najpopularniejszych witryn w kategorii E-commerce w Polsce według badania Megapanel PBI/Gemius.
Media Expert jest laureatem m.in. nagrody Grand Prix - Laur Konsumenta 2013. W 2015 roku, sieć drugi raz z rzędu znalazła się w gronie trzech podmiotów nominowanych do prestiżowej nagrody Retailers’ Awards 2015. Najlepszych najemców centrów handlowych w podziale na kilkanaście kategorii wyłania jury podczas uroczystej gali w ramach corocznego Shopping Center Forum Winter Edition.
Elektromarkety Media Expert zapewniają transport i serwis, utylizację starego sprzętu, liczne promocje, realizację indywidualnych zamówień oraz bogaty pakiet usług instalacji i konfiguracji sprzętu.
Partnerami strategicznymi marki w kontekście usług kredytowych są Credit Agricole Bank Polska S.A. i Santander Consumer Bank S.A.
Mapa elektromarketów Media Expert w Polsce: www.sklepy.mediaexpert.pl
Więcej informacji: www.mediaexpert.pl
*stan na dzień 12 lutego 2015 r.
TERG / Media Expert
www.mediaexpert.pl
więcej informacji z Media Expert
Wasze komentarze (4):
-
~paradise, 2015-02-16 12:57:14
O ile mnie pamięć nie myli, to... od zawsze :) poczytaj sobie artykuły o nich. niedanow w newsweeku był dobry wpis
-
~qus, 2015-02-15 17:11:04
A od kiedy niby media expert, to polska firma?
-
~andrzejk, 2015-02-14 17:35:26
I niech ktoś teraz mi powie, że polska firma nie potrafi się wybić na rynku!
-
~fijal, 2015-02-13 18:47:15
uooo kurka nieźle, na dodatek wykupują konkurencję, puścili rekordową liczbę reklam. MEGAAA, a to polska firma.