Media Expert - Odkrycie Roku 2015!
Sieć elektromarketów Media Expert, po raz trzeci została laureatem nagrody Laur Konsumenta 2015. W ramach XI edycji tego znanego, ogólnopolskiego plebiscytu, marce Media Expert przyznano również specjalny Laur Konsumenta - Odkrycie 2015 w kategorii Jakość Obsługi.
„W naszej codziennej pracy zwracamy uwagę na każdy szczegół – od lokalizacji sklepu zaczynając, a na kompleksowej i wyczerpującej informacji dla klienta kończąc. Przy tak rozbudowanej sieci sprzedaży i katalogu oferowanych produktów, pełna i szybka informacja jest dla klientów bezcenna. Stawiamy na zespoły znakomicie przeszkolonych doradców, którzy mają za zadanie ułatwić decyzję i dobrać produkty optymalnie dopasowane do oczekiwań konsumentów. Staramy się, by każdy klient był zadowolony z zakupów w Media Expert i zapewne właśnie to przekłada się na zaufanie i sympatię wyrażoną w badaniu przez respondentów.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy sieci.
Przypomnijmy - Media Expert jest najszybciej rozwijającą się siecią elektromarketów w Polsce. Obecna na naszym rynku od 2002 roku, niezmiennie dostarcza klientom najlepszy sprzętu RTV i AGD, multimedia, laptopy, foto, smartfony, a w wybranych sklepach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów. Obecnie, w ramach sieci działa już ponad 330 elektromarketów w całym kraju. Sieć zatrudnia ponad 4 tys. pracowników.
„Bardzo cieszy nas kolejne wyróżnienie tą prestiżową nagrodą, podsumowującą wieloletnie działania i wysiłek wielu osób. Dzięki nim jesteśmy dziś jedną z tych polskich firm, które wyznaczają standardy obsługi klienta. Laur Konsumenta oraz tytuł Odkrycie 2015 w kategorii Jakość Obsługi to dla nas również ogromna motywacja do dalszej pracy.” – Marek Grzebita, prezes zarządu Media Expert
Sklep www.mediaexpert.pl jest regularnie notowany wśród najpopularniejszych witryn w kategorii E-commerce w Polsce według badania Megapanel PBI/Gemius.
Sieć Media Expert w roku 2012 przystąpiła do największej w Europie Grupy Zakupowej Rynku Dóbr Elektroniki Konsumenckiej – EURONICS International. Wolumen sprzedaży EURONICS, realizowanej w 30 krajach europejskich wynosi 16 mld EUR. Grupa poprzez 11 tys. lokalizacji, dociera łącznie do 600 mln konsumentów.
Więcej informacji także na www.mediaexpert.pl
TERG / Media Expert
www.mediaexpert.pl
więcej informacji z Media Expert
Wasze komentarze (3):
-
~kubas, 2015-02-26 12:03:09
Ja tam od dawna kupuję, więc dla mnie to jakieś wielkie odkrycie roku nie jest... zwłaszcza, że firma już kilkanaście lat na rynku działa.
-
~modliszka, 2015-02-25 22:34:27
Polska firma? Ja myślałem, że to jakiś kolejny zagraniczny inwestor na nas hajs zarabia, a to rodacy. ładnie, ładnie!
-
~ruczaj, 2015-02-25 10:49:15
najlepsze ze to polska firma, więc pogratulowac i wspierać. Wydają kupę kasy na inwestycje i zarabiają 2 razy więcej. Brawo.