Mediapolis Custom Publishing wygrywa kolejne przetargi


2013-10-01
Mediapolis Custom Publishing wygrało dwa przetargi oraz pozyskało do obsługi kolejny tytuł swojego Klienta. Łącznie agencja będzie obsługiwać trzy nowe magazyny dla firm Goodyear, PGNiG oraz Medtronic Polska.

Pierwszy wygrany przetarg dotyczył tytułu lifestylowego „Goodyear Magazyn”. Jest on wydawany z myślą o użytkownikach produktów Goodyear oraz partnerach biznesowych firmy. Są nimi autoryzowani sprzedawcy opon i produktów oferowanych przez grupę, właściciele i pracownicy warsztatów sieci „Premio”. Publikacja przygotowywana jest w cyklu półrocznym. Na łamach magazynu tematyka motoryzacyjna przeplata się z materiałami firmowymi Goodyear.

W wyniku drugiego wygranego przez Mediapolis Custom Publishing przetargu do agencji powrócił „Magazyn” PGNiG. Tytuł ten to wewnętrzny magazyn firmowy skierowany do pracowników firmy. Jest on wydawany w cyklu miesięcznym. Łamy publikacji wypełniają materiały firmowe, branżowe oraz informacje o spółce.

Agencja realizuje także magazyn „Dobre Serce”, który jest kolejnym po „MEDStory” tytułem wydawanym dla Medtronic Polska. „Dobre Serce” jest publikacją zewnętrzną skierowaną do osób, które mają defibrylator-kardiowerter lub stymulator serca. Porusza na swoich łamach ważne dla tej grupy tematy, jak metody leczenia, informacje o zabiegach czy rehabilitacji pozabiegowej. Magazyn jest wydawany w cyklu kwartalnym.

Nadesłał:

Mediapolis_PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl