MEDIAR buduje ogólnoświatową społeczność fanów sportu
MEDIAR to innowacyjny międzynarodowy ekosystem cyfrowy wspierający fanów różnych dyscyplin.
Na globalnym rynku nie ma uniwersalnej platformy, która byłaby idealnie dostosowana do kibiców. Przed MEDIAR nie było narzędzia, które udostępniałoby możliwość wymieniania się doświadczeniami z korzyścią dla miłośników sportu, czy możliwości podejmowania decyzji w ważnych kwestiach, a co najważniejsze tworzonej przez międzynarodową społeczność kibiców.
Dostrzegliśmy tutaj możliwość stworzenia narzędzia, które bez irytujących reklam pozwala nagrodzić kibiców za ich wkład i zaangażowanie w daną dyscyplinę. Tak naprawdę to dzięki fanom sport istnieje, bez nich nie byłoby motywacji, wsparcia i chęci do dalszych działań. Sami jesteśmy wielkimi kibicami naszych ulubionych drużyn. Chcemy mieć większy wkład w to co ma wpływ na ich wygraną, dlatego też stworzyliśmy międzynarodową społeczność. Dzięki modelowi DAO i umiejętności angażowania partnerów, każdy kibic będzie mógł wziąć udział na przykład w procesie podejmowania decyzji w swoim ulubionym klubie
– mówi Amadeusz Pasieka, COO MEDIAR .
MEDIAR to zdecentralizowany system, którego celem jest wzmacnianie pozycji fanów na międzynarodowej arenie sportu. To także innowacyjne medium informacyjne do dzielenia się emocjami, doświadczeniem i pasją. Dodatkowo daje dostęp do specjalnych wydarzeń i okazji, poprzez sieć partnerską i rynek cyfrowy. Najważniejsze jest również to, że kibice są nagradzani za swoją aktywność. Czerpią dodatkowe korzyści z tego, co kochają. MEDIAR zapewnia również eliminację fałszywych i wprowadzających w błąd wpisów.
Aby zapewnić bezpieczeństwo i skalowalność globalnego ekosystemu MEDIAR, używa technologii blockchain. Pozwala to osiągnąć globalny zasięg, eliminować granice, zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych oraz gwarancję dostarczenia usługi, produktu (poprzez inteligentne umowy). Umożliwia także tańsze i szybsze transakcje oraz zapewnia uczciwość i wygodę decyzji DAO.
Innowacyjność rozwiązania podkreśla również używanie tokenu MDR, czyli cyfrowego narzędzia, dzięki któremu fani będą mogli cieszyć się z pasji w najbardziej wygodny i korzystny dla nich sposób.
Aby pokazać pierwsze narzędzie obrazujące wartość i siłę ekosystemu MEDIAR stworzyliśmy MatchDiary. To aplikacja będąca innowacyjnym środowiskiem dla fanów piłki nożnej, które łączy w sobie mnóstwo funkcjonalności idealnie dostosowanych do potrzeb użytkowników. Piłka nożna to fenomen międzynarodowy, dlatego postanowiliśmy od niego zacząć – dodaje David Hale, CEO MEDIAR.
MatchDiary to pierwszy krok w budowaniu globalnego rozwiązania dla fanów. W dłuższej perspektywie celem MEDIAR jest udostępnianie platformy dla budowy aplikacji wokół mniejszych społeczności fanów konkretnych sportów i pasji. Tutaj każdy może zostać inwestorem, a co najważniejsze mieć wpływ na to co dzieje się w jego ulubionej dyscyplinie sportu.
Nadesłał:
Aneta Artemis
|