MenMag – magnez od Aflofarmu z tytułem Męska Marka Roku 2017
2017-10-30
MenMag to obecnie najpopularniejszy w Polsce preparat magnezowy stworzony specjalnie dla mężczyzn. Wysoka jakość produktu znalazła uznanie w oczach Polskiego Instytutu Rozwoju Marki, który przyznał jej tytuł „Męskiej Marki Roku”.
[1] Wysoka jakość produktu znalazła uznanie w oczach Polskiego Instytutu Rozwoju Marki, który przyznał jej tytuł „Męskiej Marki Roku”.
Suplement diety MenMag uzupełnia dietę w magnez, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni. Został stworzony z myślą o mężczyznach, którzy prowadzą aktywny tryb życia. Produkt zawiera mleczan magnezu, czyli dobrze przyswajalną formę tego pierwiastka. Oferuje także dodatkowe składniki takie jak: Witamina B6, która przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu białka i glikogenu, cynk, pomagający w utrzymaniu prawidłowego poziomu testosteronu we krwi, a także wyciąg z korzenia maca, który pomaga w zachowaniu naturalnej aktywności seksualnej i energii.
Na rynku istnieje bardzo wiele różnych preparatów magnezowych, ale niewiele jest takich produktów, które poprzez kompozycję składników są kierowane do określonej grupy konsumentów. Przewagą naszego produktu jest farmaceutyczna jakość - MenMag powstaje w takim samym środowisku jak leki, czyli zdecydowanie powyżej obowiązujących norm. Nie ulega wątpliwości, że nasz produkt zasługuje na miano Męskiej Marki Roku, mówi Piotr Kozakiewicz, Business Unit Manager w Aflofarm Farmacja Polska.
[1] Najlepiej sprzedający się produkt z magnezem dedykowany dla mężczyzn (tj. magnez, którego treść oznakowania i przekaz reklamowy wskazuje, że jest pozycjonowany/przeznaczony dla mężczyzn) wśród innych produktów z magnezem, na podstawie danych IMS za okres 01.10.2016 - 30.09.2017.
Wasze komentarze (0):
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Raport PKO - "Na wszelki wypadek"
45% Polaków nie czuje się gotowych na trudności życiowe, a tylko 7% jest przygotowanych na kryzysy. Mężczyźni deklarują większą gotowość (61% vs 49%). Młodsze osoby chętniej szukają informacji online (58% vs 29%). 28% Polaków ma trudność w rozmowach o polisach.
Starbucks Foundation - granty rozdane
Fundacja Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”, Sarigato i KOPD to polscy laureaci programu Global Community Impact Grants. The Starbucks Foundation wspiera już ponad 200 organizacji non-profit na całym świecie, pomagając dzieciom i młodzieży.
Hochland spełnia marzenia dzieci z lipnickiego Domu Dziecka
W tym roku pracownicy administracji oraz zakładu Hochland Polska w Kaźmierzu ponownie udowodnili, że pomaganie ma ogromną moc. W ramach siódmej edycji akcji „Spełniamy marzenia” przygotowali świąteczne prezenty dla podopiecznych Domu Dziecka „W Słońcu” w Lipnicy.
Najczęściej czytane artykuły:
Coroczna konferencja OPEC. Ciepłownictwo przyszłości w Gdyni
Rozwój miejskiej infrastruktury energetycznej w oparciu o nowoczesne rozwiązania techniczne oraz komfort środowiska i mieszkańców był tematem obrad konferencji zorganizowanej przez gdyński OPEC we współpracy z PGE Energia Ciepła oraz Urzędem Miasta Gdyni.
FERRO stawia na styl i ekologię – premierowe kolekcje armatury
Minimalizm, luksusowe wykończenia, ergonomia i technologie przyjazne środowisku — nowe kolekcje armatury FERRO odpowiadają na potrzeby współczesnych użytkowników. Dystrybutorzy mogą liczyć na wzrost zainteresowania produktami dzięki intensywnemu wsparciu marketingowemu.
ZOWIE oficjalnym partnerem na StarLadder Budapest Major 2025
Wszystkie mecze – od emocjonujących play-offów po pokoje treningowe – będą rozgrywane na monitorach
ZOWIE XL2586X+ 600Hz Esports Gaming Monitor, którym ufają profesjonaliści na całym świecie.
Mars opublikował wyniki raportu „Kakao dla Pokoleń” 2024
Mars od ponad 100 lat opiera produkcję swoich kultowych marek czekoladowych na kakao. W 2018 roku firma ogłosiła strategię „Cocoa for Generations”, przeznaczając 1 miliard dolarów na wspieranie społeczności uprawiających kakao i rozwój zrównoważonego łańcucha dostaw.
Allegro i Wolt łączą siły – wspólny krok w kierunku prostszej codzienności
Allegro, najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce, oraz Wolt, dynamicznie rozwijająca się aplikacja do zamawiania jedzenia i produktów codziennego użytku, ogłaszają współpracę, która otworzy przed klientami nowe możliwości.
SANPLAST SA kolejny raz wspiera akcję “Szlachetna Paczka”
W tym magicznym, grudniowym czasie, kiedy świąteczny nastrój w nas się odradza, otwieramy serca na potrzeby innych, jeszcze chętniej wspierając osoby, które nie mają tyle szczęścia. Tak jest też z SANPLAST SA, który jak co roku włączyła się w akcję „Szlachetna Paczka”.
Od chaosu do kontroli – jak AlgSec upraszcza zarządzanie regułami sieciowymi
BizTech Konsulting z Oberig IT zapraszają na webinarium, podczas którego pokażą, w jaki sposób rozwiązanie AlgoSec pomaga przejść od chaotycznych procesów do pełnej kontroli i przejrzystości w zarządzaniu infrastrukturą sieciową.
3.12.2025 godzina 10:00
Hochland spełnia marzenia dzieci z lipnickiego Domu Dziecka
W tym roku pracownicy administracji oraz zakładu Hochland Polska w Kaźmierzu ponownie udowodnili, że pomaganie ma ogromną moc. W ramach siódmej edycji akcji „Spełniamy marzenia” przygotowali świąteczne prezenty dla podopiecznych Domu Dziecka „W Słońcu” w Lipnicy.
Starbucks Foundation - granty rozdane
Fundacja Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”, Sarigato i KOPD to polscy laureaci programu Global Community Impact Grants. The Starbucks Foundation wspiera już ponad 200 organizacji non-profit na całym świecie, pomagając dzieciom i młodzieży.
Kierunek: digitalizacja. PROMOTECH rozwija współpracę z Merinosoft
Digitalizacja procesów sprzedażowych – to kolejny etap cyfryzacji, realizowany w białostockim PROMOTECHU. Jej efektem jest platforma B2B, usprawniająca proces składania zamówień przez dystrybutorów firmy.
Oficjalne otwarcie nowego salonu marki Alensa - jednego z europejskich liderów w branży optycznej
Wczoraj w warszawskich Złotych Tarasach odbyło się oficjalne otwarcie flagowego salonu optycznego marki Alensa obecnej stacjonarnie i online w 25 krajach europejskich, obsługującej miesięcznie ok. 100 tys. zamówień online. W wydarzeniu uczestniczyli celebryci, influencerzy oraz eksperci z branży.
Raport PKO - "Na wszelki wypadek"
45% Polaków nie czuje się gotowych na trudności życiowe, a tylko 7% jest przygotowanych na kryzysy. Mężczyźni deklarują większą gotowość (61% vs 49%). Młodsze osoby chętniej szukają informacji online (58% vs 29%). 28% Polaków ma trudność w rozmowach o polisach.
Koszty inwestowania pod lupą. Fundusze inwestycyjne a nowoczesne platformy online
Na pierwszy rzut oka inwestowanie w fundusze inwestycyjne i korzystanie z nowoczesnych platform inwestycyjnych online może wydawać się podobne – w obu przypadkach inwestor powierza swoje środki podmiotowi, który zarządza nimi w jego imieniu.
SANPLAST SA nominowany do nagrody BohaterONy 2025
BohaterONy 2025 im. Powstańców Warszawskich to nagroda, która wyróżnia osoby, instytucje i organizacje, które w szczególny sposób przyczyniają się do popularyzacji wiedzy o historii Polski XX wieku oraz angażują się w działania edukacyjne i społeczne.
AkzoNobel i Signify rozszerzają współpracę
Wspólne zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju środowiska zurbanizowanego, jak i obniżenia emisji dwutlenku węgla, zaowocowało rozszerzeniem przez AkzoNobel dostaw farb proszkowych Interpon dla firmy Signify, czyli światowego lidera w dziedzinie oświetlenia.